Ga naar inhoud

Cable modem / router


Aanbevolen berichten

Mijn dochter heeft een abo bij @Home (Essent) op XP Pro SP1. De (Internet)verbinding loopt goed en zonder problemen. Nu heb ik een router, [u:0378fea5ac]Sitecom DC202[/u:0378fea5ac], geplaatst. Ik kan wel met die router communiceren via IE en 'm configureren (en uiteraard die configuratie "saven"), maar een Internetverbinding is er niet bij.... :cry: [u:0378fea5ac]De basisinstellingen:[/u:0378fea5ac] - LAN IP adres: router adres (staat al ingevuld) - WAN type: dynamische IP - Host name: @Home - WAN's MAC adres: het MAC adres van de netwerkkaart gecloned naar de router (Zal bij @Home net als bij Chello ook wel moeten...??) - Renew IP Forever: aangevinkt ("ja") - DHCP Server: enabled - IP Pool Starting Adress: 100 - IP Pool Ending Adress: 199 - Domain Name: @Home Dan is er nog een tabblad met wachtwoorden (bij die basisinstellingen), maar dat lijkt me optioneel (heb ik met dezelfde router bij Chello ook niet nodig) IP Pool Starting en Ending Adress: zegt me totaal niets!! Moet ik hier wat wijzigen? Wie heeft tips om het spul werkend te krijgen?? Ik weet 't niet meer! Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...