Ga naar inhoud

HP 710 print geen documenten uit een specifieke map.


Aanbevolen berichten

HP 710, WIN 2000. Heb een copie gemaakt van een nota en ingevoerd in WORD en opgeslagen als word-document, zoals ik altijd al doe. Vervolgens wil ik een uitdraai maken, print die niets. Voert wel het papier door, maar verder niets. Ander document geprobeerd, wat ook in de map fotocopie staat, mooi niet, zelfde resultaat. Neem ik een word-document uit een willekeurige andere map, ik heb alles onderverdeeld, en print zonder probleem. Waarom worden documenten uit de map fotocopie nu niet meer geprint en documenten uit andere mappen wel?
Link naar reactie
Via welke opttie print je uit? Is er verschil als je op t icoontje drukt en afdrukt via ' bestand, printen?? Staat er opeens bij de map waarin je scans zitten een andere printer als voorkeur ingesteld? Zijn t nog wel Word bestanden of een ander formaat, wat je printer opeens niet aankan? Printer al opnieuw geinstalleerd?
Link naar reactie
Anjo bedankt voor je reaktie, maar er was/is niets veranderd t.o.v. vorige keren, dat ik bestanden printte vanuit de map met de scans. Ik heb ondertussen de PC opnieuw een keer opgestart en ook de printer en ziedaar, hij print alles weer. Mogelijk een driver die in de war was? :roll: Maar wel erg opvallend, dat documenten uit één specifieke map zich niet lieten uitprinten. En nu print die weer als vanouds.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...