Ga naar inhoud

bestaat er een printer(driver) die bereid is even te stoppen


Aanbevolen berichten

Weet iemand of er een oplossing is voor het probleem dat printers altijd een heel A4-tje willen uitspugen? Ik wil veel korte stukjes tekst van het web halen en die het liefst achter elkaar op een velletje zetten. Mooi hoeft het niet te zijn, maar ik baal een beetje van de noodzaak om steeds botweg de printer uit te zetten, foutmeldingen te verwerken en bij de volgende opdracht het vel dubbel te vouwen na het laatste bericht. Beetje omslachtig allemaal.
Link naar reactie
Ja, misschien nog niet zo gek. Ga ik eens proberen. Maar 'k blijf het toch eigenlijk een beetje vreemd vinden dat ik al tegen die eigenaardigheid aan liep sinds m'n eerste printer. Ik dacht: komt tijd, komt raad. Vast wel ergens op de wereld een slimmerd die dat even oplost. Trouwens, moet je je bed uit komen voor dit antwoord? Complimenten voor je inzet, hoor! ;-)
Link naar reactie
is ook mijn ervaring: als ik echt op onderzoek ben op het net, staat word open om alle fragmenten te verzamelen. (wel kiezen voor plakken speciaal niet opgemaakte tekst, anders wil word steeds het net op en krijg je allerlei soeza erbij te staan (kaders, blokken enzo). een papier-instelling als ´op rol´ heb ik bij nog geen een printer aangetroffen sinds mijn thermische brother uit de goede oude msx-tijd...!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...