Ga naar inhoud

Accu digitale camera


Aanbevolen berichten

Hallo daar, Een paar dagen geleden heb ik een HP PhotoSmart R707 digitale fotocamera gekocht. Hierbij waren o.a. 2 accu's en een docking-station geleverd. Die dock is erg handig, want zodra je de cam erin zet, start die automatisch met foto's overzetten én de accu op te laden. Maar... mijn vraag: wordt de accu hier 'lui' van (raakt sneller leeg)? Ik zet regelmatig mijn foto's over, waardoor dus iedere keer weer de accu wordt geladen! Wachtend op jullie antwoord(en), Vincent.
Link naar reactie
[quote:00aaae1e37="Bosje"]RTFM : als het een Li-ion accu is is het geen probleem[/quote:00aaae1e37]Daar zijn de meningen over verdeeld. De Elektuur had er een tijdje terug iets over geschreven. De manier om de accu kapot te krijgen: geheel ontladen of overladen. De manier om de accu lang mee te laten gaan: nooit 100% laden (stoppen voor de 90%, dat ze schreven), nooit ontladen. Luisterend naar andermans ervaringen: vele accu's zijn gewoon slecht of binnen 2 jaar stuk, sommige gaan vele jaren langer mee dan je zou verwachten.
Link naar reactie
[quote:969fb31495="Vincent van Kekerix"][quote:969fb31495="plextor"]koop een card reader . dan heb je geen camera nodig. en dat spaard je accu energie[/quote:969fb31495] wel als je intern geheugen hebt :lol: binnenkort ff een sd-kaartje kopen. tot dan, nog ff in de dock. Vincent.[/quote:969fb31495] sd kaartje moet je kopen bij www.mycom.nl 256mb €25,00
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...