Ga naar inhoud

goede winkel om pc te kopen


Aanbevolen berichten

[quote:77b67cecd3="peppo"] weet iemand een goed adres om een pc te kopen, kan ook online bestellen, waar ik goedkoper uit ben? [/quote:77b67cecd3] Een relatief nieuwe zaak, maar wel eentje met mensen met ervaring (afkomstig van SallandAutomatisering) is [url=http://www.tweakers.net/shopsurvey/6703]Azerty.nl[/url]. Deze shop heeft een niet zo'n groot assortiment, maar wel de onderdelen met een goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Plus dat die onderdelen relatief gezien zeer scherp geprijsd zijn, getuige hoge plaatsen bij diverse produkten in de [url=http://www.tweakers.net/pricewatch]Pricewatch[/url]. En voordat je het vraagt: Nee, ik heb persoonlijk geen band met Azerty of Raalte. Het valt me alleen op als ik op dit forum een systeem aan het samenstellen ben, ik meestal bij Azerty uit kom. :roll:
Link naar reactie
prijzen vergelijken kan natuurlijk nooit kwaad en moet je in de huidige markt zeker doen. een systeem via het net, of anderszins op afstand kopen, dat zou ík niet doen. er zijn voldoende goede pc-zaken in elke stad van enige betekenis, die ook qua prijs in aanmerking komen. voor de rest is het zelf oordelen: heeft de verkoper verstand van zaken, stelt hij de juiste vragen, en dat soort dingen. ga gewoon eens luisteren als anderen in zo´n zaak geholpen worden. (zonder reclame te maken: ik had laatst in twee steden bij mycom de gelegenheid te luisteren omdat ik op mijn beurt moest wachten, en was echt onder de indruk!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...