Ga naar inhoud

USB 2.0 kaart onder Win XP lukt niet


Aanbevolen berichten

Beste forumleden, ik heb het volgende probleem: Ik heb een USB 2.0 PCI Card geïnstalleerd op een PC die draait onder Windows XP Home met Servicepack 2. De kaart is van Sitecom, model CN-029. Het lukt mij met geen mogelijkheid om de kaart geïnstalleerd te krijgen. Ik heb reeds verschillende PCI sloten geprobeerd, zonder resultaat. Ook Windows Update is bijgewerkt. In het systeemvak komt wel de melding dat nieuwe hardware is gevonden, een USB controller, daarna VIA Rev 5 of later USB universele host controller. De wizard Nieuwe Hardware wordt echter afgebroken. De wizard geeft de volgende melding: “Deze hardware kan niet worden geïnstalleerd. Er is een probleem met de installatie van deze hardware. Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig. Klik op voltooien als u de wizard wilt afsluiten.” Ik heb eerder ook getracht een USB 2.0 PCI kaart van Conceptronics te installeren, en ook daar kreeg ik dezelfde melding. Ik dacht toen nog dat het aan de kaart lag. Mij PC heeft een Pentium 4 processor, 1.7Ghz.en een MSI moederbord met een i845 chipset. Wie kan mij helpen met de installatie van deze kaart. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...