Ga naar inhoud

PC aan uit met afstandsbediening ?


Aanbevolen berichten

[quote:e58a29b624="HardTrance"]Waar is die tijd gebleven dat mensen nog uit een bed kwamen om een pc uit te zetten... :roll: JESUS MAN!!! pak een lange stok en duw daarmee de pc uit vanuit je bed!! [size=9:e58a29b624]Ik zou niet weten of er zoiets bestaat als en afstandbediening voor je pc[/size:e58a29b624][/quote:e58a29b624] heel erg bedankt voor de reacties, vooral aan de jouwe had ik er veel, ik ga maar eens op zoek naar een 3meter lange stok, aangzien ik een dubbeldekker bed heb, heb ik s´nachts geen zin om eruit te gaan en al die treden af te lopen, voer is kouwt, verleiding dat ik dan weer achter de pc ga is dan ook groter... wat bemoei jij je eigenlijk met mij leven ? :roll: bemoei je lekker met het leven van je vrouw ofzo. ik zat ook al te denken aan zo´n draailoze muis, aleen kan ik het pijltje niet zijn vanaf mijn bed :lol:, ik kijk wel ff verder op internet... (kan je twee muizen hebben?) (edit) ik neem aan dat jij ook elke keer opstaat om de tv van kanaal te veranderen, of heb je toevalig zo´n plastic dingetje met knoppen? (sorry voor dit offtopic) graag nog antwoorden als je ideeen hebt...
Link naar reactie
[quote:10541d506c="bradley"][ik zat ook al te denken aan zo´n draailoze muis, aleen kan ik het pijltje niet zijn vanaf mijn bed :lol:, ik kijk wel ff verder op internet... (kan je twee muizen hebben?)[/quote:10541d506c]Meer muizen is mogelijk. Op zich heb ik ook een muis met een beweegbaar knopje, helaas USB en niet draadloos. Zo'n muis is in ieder geval vrij makkelijk te bedienen zonder muismat.
Link naar reactie
[quote:167f8ee319="bradley"][quote:167f8ee319="HardTrance"]Waar is die tijd gebleven dat mensen nog uit een bed kwamen om een pc uit te zetten... :roll: JESUS MAN!!! pak een lange stok en duw daarmee de pc uit vanuit je bed!! [size=9:167f8ee319]Ik zou niet weten of er zoiets bestaat als en afstandbediening voor je pc[/size:167f8ee319][/quote:167f8ee319] heel erg bedankt voor de reacties, vooral aan de jouwe had ik er veel, ik ga maar eens op zoek naar een 3meter lange stok, aangzien ik een dubbeldekker bed heb, heb ik s´nachts geen zin om eruit te gaan en al die treden af te lopen, voer is kouwt, verleiding dat ik dan weer achter de pc ga is dan ook groter... wat bemoei jij je eigenlijk met mij leven ? :roll: bemoei je lekker met het leven van je vrouw ofzo. ik zat ook al te denken aan zo´n draailoze muis, aleen kan ik het pijltje niet zijn vanaf mijn bed :lol:, ik kijk wel ff verder op internet... (kan je twee muizen hebben?) (edit) ik neem aan dat jij ook elke keer opstaat om de tv van kanaal te veranderen, of heb je toevalig zo´n plastic dingetje met knoppen? (sorry voor dit offtopic) graag nog antwoorden als je ideeen hebt...[/quote:167f8ee319]Chill ff... Het kwam alleen nogal onzinnig over op mij! Afstandbedining voor je pc: [url]http://www.pcremotecontrol.com/info.html[/url]
Link naar reactie
[quote:d08cc3a74a="Hans.Vosman"]Zelf nooit gezien, maar dat zegt niet zoveel. Hierover wordt volgens mij niet echt nagedacht, vermoed ik zo. Zelfs de Windows Media Center biedt dit niet. Het is daarmee wel mogelijk om de computer standby te zetten. Dat is in ieder geval alvast een lager stroomverbruik.[/quote:d08cc3a74a] jaa... maar hij moet echt uit [quote:d08cc3a74a="Hans.Vosman"][quote:d08cc3a74a="bradley"][ik zat ook al te denken aan zo´n draailoze muis, aleen kan ik het pijltje niet zijn vanaf mijn bed :lol:, ik kijk wel ff verder op internet... (kan je twee muizen hebben?)[/quote:d08cc3a74a]Meer muizen is mogelijk. Op zich heb ik ook een muis met een beweegbaar knopje, helaas USB en niet draadloos. Zo'n muis is in ieder geval vrij makkelijk te bedienen zonder muismat.[/quote:d08cc3a74a] ik ga kijken naar zo´n draadloze balmuis..., maar als je 2 muizen kan hebben kan je dus ook 2 toetsenborden hebben, en is een draadloos toetsenbord misschien handig, de nieuwe hebben al zo´n knopje om hem uit te zetten... [quote:d08cc3a74a="Pceetje"]http://www.comprousa.com/ Met deze tv tuner heb je meteen alles om je pc ook op afstand uit en aan te zetten, en nog veel meer. http://www.comprousa.com/products/index.htm#CARD Slaapwel[/quote:d08cc3a74a] ik heb al zo´n TV kaart, met een afstandsbedining waar ik niet veel mee kan, alleen zenders veranderen...
Link naar reactie
als je een beetje handig bent kan het ook anders, windows xp biedt de mogelijkheid om je pc af te sluiten als je de powerknop indrukt. gewoon een relais (aan/aan) aansluiten op de powerconnector van je mobo en de andere kant op een draadloze deurbel op de plek van je melodie chip (vlak achter de ontvanger zeg maar) dan kun je met de deurbelknop (losse afstandsbediening je pc aan en uit zetten (meer ook echt nie:P) Twan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...