Ga naar inhoud

200GB maar herkent als 131GB


Aanbevolen berichten

als ik service pack 2 wil instaleren. dan krijg ik een fout-melding. en kan ik doorverwezen worden naar de site van microsoft. het gaat erover dat me code die ik bij het instaleren van windows xp heb gebruikt niet juist is. en daardoor kan service pack 2 niet worden geinstalleerd :cry: . is denk wel een beetje mijn schuld, want ik gebruik een illegale versie van windows xp professional. maar er zijn toch wel meerdere mensen die een illegale versie van windows xp professional gebruiken, met service pack 2.....??????? :-? dus wie heeft de oplossing voor dit misterie!!?? MVG, *Bmwmaster*
Link naar reactie
wie weet een goed( gratis) programaatje om de overgebleven ruimte te voorschijn te ''toveren'' !!?? de overgebleven ruimte is ongeveer:70GB. de situate is nu trouwens als volgd: 1epartitie:107GB 2e partitie: 20.5GB. en het is een hardeschijf. dus 107+20.5=127.5, 200-127.5=72.5GB ontrbreekt er nog :cry: dus. In ''everest home'' geeft hij trouwens het volgende weer: Ongeformateerde capaciteit:194.481MB hoop dat het berichtje een beetje te volgen is :oops: MVG, Sven versluis
Link naar reactie
Alle schijffabrikanten gaan uit van een MegaByte=1000.000 Bytes, terwijl een Megabyte eigenlijk 1024 KiloBytes moet zijn dus: 1024 x 1024 bytes en daar zit hem het verschil in capaciteitsgrootte. Om de overige 70 GB naar boven te halen kan je gewoon schijfbeheer draaien van Windows 2000/XP door gewoon rechts te klikken op Deze computer en te kiezen voor beheren en dan op de map schijfbeheer: op de partitie die zwart is aangegeven staat er: niet toegewezen. rechtsklik hierop en kies voor partitie maken en volg de aanwijzingen van het besturingssysteem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...