Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:917832bc78="jan_heijnis"]ik heb een probleem met mijn toetsenbord, ik heb op mijn computer diverse toetsenborden geprobeerd zowel met usb-aansluiten als ps/2 aansluitingen en alleen de extra knopjes zoals stand-by en WWW doen het en ik kan dus niks typen! het ligt dus niet aan de hardware maar aan de instellingene kan iemand mij helpen???[/quote:917832bc78] lijkt mij dat het juist wel aan de hardware ligt. ik heb zelf verschillende toetsenborden liggen, waaronder ook logitech, trust, PB, Compaq etc. maar van een driver instaleren voor een toetsenbord heb ik echt nog nooit gehoord :-? ik heb ze wel, maar heb ze nooit hoeven instaleren om het gewoon te laten werken. ik vind het vaag dat 2 knoppies het wel doen en de rest niet... werkt het toetsenbord in dos? als je opstart in veilige modus met dos promt of zo? of gewoon in je bios kijken kan dat?
Link naar reactie
[quote:450007c4ce="eduard33"][quote:450007c4ce="jan_heijnis"]ik heb een probleem met mijn toetsenbord, ik heb op mijn computer diverse toetsenborden geprobeerd zowel met usb-aansluiten als ps/2 aansluitingen en alleen de extra knopjes zoals stand-by en WWW doen het en ik kan dus niks typen! het ligt dus niet aan de hardware maar aan de instellingene kan iemand mij helpen???[/quote:450007c4ce][...]maar van een driver instaleren voor een toetsenbord heb ik echt nog nooit gehoord :-? [...][/quote:450007c4ce]normaal is het andersom... je moet de drivers installeren om de extra knopjes (hotkeys heten die dingen) te laten werken...!!! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...