Ga naar inhoud

Usb werkt niet


Aanbevolen berichten

[quote:4bb57f075f="SVHC1"]Ik heb sinds kort een probleem mijn USB werkt niet meer op een aldi laptop er werkt niets meer op usb wat kan ik doen om het probleem te verhelpen??? [/quote:4bb57f075f] Wat voor een Aldi laptop? Is het een recente laptop met usb2.0 en Windows XP? Met welk service pack? En om wat voor een usb hardware gaat het? Werkt die usb hardware nog wel op een andere pc? En heb je onlangs nieuwe software/drivers geïnstalleerd? En als geen probleem te zien is in apparaatbeheer, kun je dat niet werken nader omschrijven? Gebeurd er dan niets wanneer er een usb apparaat wordt ingeplugd? Heb je ook nog gecontroleerd of er info staat bij Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? Controleer bij Onderdelen ook nog USB.
Link naar reactie
Maar nogmaals, gebeurd er echt helemaal niets als je een usb apparaat ingeplugd? Dus wordt de info die apparaatbeheer toont niet anders. En wordt er tijdens dat inpluggen van een usb apparaat ook niets getoond in systeemtray? Waarbij je uiteraard alle usb aansluitingen op je laptop test. Als alle antwoorden daarop is:"Nee, er is totaal geen reactie wanneer een usb apparaat wordt ingeplugd." Dan zou er iets mis kunnen zijn met de laptop zelf. Heb je gecontroleerd of de BIOS instellingen nog wel juist zijn? De enige andere test die ik weet om je usb poorten te controleren is, als je laptop opstart met een [url=http://www.knoppix.net/]Linux LiveCD Knoppix.[/url]
Link naar reactie
[quote:91af474138="SVHC1"] Nou met een extern kaartje(usb) werkt mijn muis en printer wel maar hij moet het toch gewoon op die andere poorten doen?? [/quote:91af474138] Als usb apparaten wel werken op een usb kaartje, en geen enkele reactie geven als je deze op een onboard usb poort aansluit, dan zou deze wel eens defect kunnen zijn. Maar weet je echt zeker dat je geen verschil ziet/herinnert in het apparaatbeheer toen de onboard usb nog werkte en nu deze niet meer werkt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...