Ga naar inhoud

Nieuwe Game Muis !


Aanbevolen berichten

Jow C!T Forummers, Ik ga binnenkort een nieuwe game muis halen, alleen ik zit een in dubio (oid) Ik wil een goede game muis van maximaal 40 euro. maar hij moet niet super gevoelig zijn. want ik speel games op sensitivity 1.0 (Counter-Strike) De dpi mag wel goed zijn. Ik had dus 3 Muizen gevonden: - Logitech MX 510, de specs van die muis vind ik te snel, ik ben dan bang, dat ie op sens. 1.0 ook al erg snel reageert, en dan hij me dus te snel is. DPI is wel mooi. - Razor DiamondBack, gave muis, maar aan de linkerkant, voor mij bij de duim, zit een "bobbel" die mijn nogal kleine hand blokkeert. en ook te gevloelig DENK IK net zoals bij mx510 DENK IK. - Microsoft IntelliMouse Explorer Platinum, dat is dan de enige, waarvan IK denk, dat ie goed is, hij lijkt me fijn in de hand liggen, en lijkt me ook niet zo snel reageren. Wat vinden jullie? Ik denk dus dat voor te gamen, met een lage sens, niet al te gevleig de mx510 het beste is...maar veel zeggen de mx510....maar dies toch super gevloelig en voldoet dus niet aan mijn eisen?!?:( Alvast Bedankt. basjuh
Link naar reactie
Gevoeligeid wil dus zeggen dat ze muis ten eerste een hogere refre3shrate heeft van zijn lampje, en misschien ten tweede dat als je je muis een mep verkoopt zodat ie een halve µm verschuift, dat dat dan geregistreerd wordt. En bij een slechtere muis niet. Maar dit weet ik niet zeker, en dat eerste wel. Doordat hij meer beelden kan verwerken per seconden, is hij dus beter, vooral als je veel aan het schuiven bent met dat dingetje.
Link naar reactie
[quote:42818a3768="Sliciej"]Dus....het zal geen verschil maken met de muis die in nu heb, en op 1.0 sens dus?[/quote:42818a3768]Ik weet het niet. Ik weet wel dat normale snelheid 4 is dus dat je een muismat van 1 m² ongeveer nodig hebt ;) Ik denk dat het het beste is als je het zelf ondervind. Dan pas weet je of het het écht waard is. Specs zeggen in zo'n geval weinig.
Link naar reactie
[quote:569df3f0cf="Sliciej"]Jup daar heb je helemaal gelijk in, alleen wss mag ik de mx510 niet ff mee naar huis nemen om hem ff bij cs te testen....maar wss ga ik dan voor de mx510....en mss is er wel een verkoper die cs ook speelt :P[/quote:569df3f0cf]Maar meer kans heb je als je het omdraait; neem jouw muis mee naar de winkel, er is kans dat ze die muis wel ergens aan een computer hebben hangen. Nou, dan kan je gezellig over het scherm gaan muizen, en misschien nog gamen. En dan jouw muis erinprikken. (wel eerst uitzetten enzo). Een computerwinkel met service doet dat wel. En anders bij de supermarkt een briefje schrijven dat je op zoek ben naar mensen die een 510 hebben waar je het kan uitproberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...