Ga naar inhoud

Samsung E630 & Infrarood


Aanbevolen berichten

Goedendag, Ik heb eergister een Samsung E630 aangeschaft. Hier zit ook een foto functie op en deze heb ik nu al veelvuldig gebruikt. Alleen nu zou ik graag die foto's van mijn telefoon na mijn laptop willen zetten. Ik heb een laptop met infrarood ondersteuning (en deze staat ook aan). En de samsung E630 heeft dit ook. Nu heb ik al een aantal maal de website van samsung geraadpleegd, maar ook hier is het onduidelijk voor mij om erachter te komen hoe ik contact kan krijgen tussen mijn mobiel en mijn laptop. Heeft iemand hier ervaringen mee? Of enig idee hoe ik contact kan krijgen tussen de 2 apparaten? Hartelijk bedankt, Gr Jeroen
Link naar reactie
Ik denk dat je daarvoor dit stukje software nodig heb: http://www.samsung.com/nl/support/productsupport/download/FileView.aspx?cttfileid=203141&type=Mobiele+telefoons&typecode=103010&subtype=Mobiele+telefoons&subtypecode=403026&cmssubtypecode=&model=SGH-E630&filetype=SW&language= ik had ook zo'n programma nodig alleen lukte het bij mij alsnog niet :(
Link naar reactie
Heb ik al geprobeerd. Krijg je zo'n File Manager programma. Bij het gebruiken van het programma krijg ik telkens de melding dat mijn telefoon op offline staat, hetgeen dus niet het geval staat (telefoon staat aan met infrarood functie). Mijn laptop herkent de telefoon ook niet als nieuwe hardware wanneer de infrarood functie aanstaat. Ik draai onder XP pro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...