Ga naar inhoud

harde schijf gecrasht


Aanbevolen berichten

Probleem: Mijn harde schijf is gecrasht, als secundaire schijf nog wel de meeste bestanden kunnen vinden, maar alle bestanden waren in aparte mappen gezet, na een hoop uitzoekwerk heb ik het meeste kunnen redden. Maar nu komt de vraag, bijna alle bestanden doen het ook weer, behalve de foto's (jpg's,gifs enz), ze staan er wel, bestandsnaam, formaat, alles klopt , maar bij het openen bij Irfan krijg ik de melding: Unknown file format. en bij Photoshop: the file-format module cannot parse the file Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? p.s. Ong. 14000 foto's, dus dat zou toch zonde zijn......
Link naar reactie
ik heb net 3 keer binnen 2 maanden mijn HD gecrashed. ik had het zelfde probleem. al mijn documenten waren niet meer leesbaar, word, pdf, jpg's alles.. je zou eens kunnen proberen om op de schijf waar ze opstaan een chkdsk /f uit te voeren. als het je 2de HD is zal hij vragen om je schijf te ontkoppelen. kies dan ja. hij checkt dan de schijf, repareert die dingen en je schijf is daarna gewoon weer toegangelijk. bij mij heeft het wonderen verricht!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...