Ga naar inhoud

tv-kaart probleem ??


Aanbevolen berichten

[quote:709d69f17f="de hond"]+drivers PinnacleSystemsInc Studio PCTV (Audio) [/quote:709d69f17f] Is dat echt wat Everest toonde? Ik heb zelf 3 Pinnacle tv-kaarten. Bij mij toont Everest de chipset van de tv-kaart. Van het oudste model dat ik heb, is dat Bt848. En van die Pinnacle tv-kaart, die ik onlangs kocht is dat Saa7134. Heb zo een oude Bt848 model van Pinnacle, dan zou je de [url=ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/pctv/StudioPCTVPCI402a.exe]StudioPCTVPCI402a.exe[/url] kunnen downloaden. Let op. Deze drivers zijn ongeveer 27 MB groot. Deze zijn voor Windows XP. Als je deze voor andere Windows versies gebruikt, kan het zijn dat het niet goed werkt. Als je geen afstandsbediening van je tv-kaart hebt, kun je in de aangepaste installatietype bij Tools PCTV remote uitvinken. Als de installatie is voltooid, en je pc 2 maal opnieuw is opgestart, verschijnt de pctv Assistant om een antal tests uit te voeren. Autoscan kan de zenders zoeken. Snel zoeken kun je het beste uitvinken. En een vinkje zetten bij Geen dubbele zender.
Link naar reactie
[quote:6050b499ff="de hond"]Hij doet het hij doet het. Maar nu hoor ik geen geluid en hij vind maar een paar kanalen kan iemand me verder helpe[/quote:6050b499ff] Dus had je die StudioPCTVPCI402a.exe geïnstalleerd? En had je zoals ik in mijn vorig bericht meldde, bij Autoscan snelzoeken uitgevinkt? Want als daar een vinkje staat gaat het zoeken wel snel, maar zal weinig zenders vinden. Toen deze bij mij snelzoeken was gevinkt vond autoscan 2 zenders. Met snelzoeken uitgevinkt waren dat 31 zenders. Wat het geluid betreft. werkt je geluidskaart wel? En had je ook dat geluids kabeltje aan de achterkant van de systeem kast, van je tv-kaart naar de groene ingang van je geluidskaart ingeplugd?
Link naar reactie
[quote:51431f725f="de hond"]Ik heb geen kabel gekregen voor tv-kaart naar pc voor geluid :S[/quote:51431f725f] Bij de tv-kaart behoort een klein kabeltje, met aan beide kanten een [url=http://www.electrovision.co.uk/cat/CAT_IMAGE/wj_image/wj235.jpg]3.5 jack-plug.[/url] Als je die niet hebt, kun je die vast wel ergens kopen bij een elektronicazaak, of een computerwinkel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...