Ga naar inhoud

Mini-Disc Drive


Aanbevolen berichten

Ik heb een sharp, zonder zo'n USB-functie erop, dus beetje jammer. Ik moet nu dus opnemen, door de nummers die ik er op wil ook echt aftespelen, en als het om een bandje van 75 minuten gaat, is dat dus erg tijdrovend! Dus ik dacht misschien is er iets van een drive, waarin je dus bij wijze van spreken, je MD-tjes kan beschrijven. Dat van die Sony drives, bestaat dat nog?!
Link naar reactie
Sony maakt momenteel nog steeds MD-spelers/recorders die op je PC aangelsoten kunnen worden en volgens mij ondersteunen ze daar ook MP3 mee. Ze hebben iig op de nieuwste apparaten de mogelijkheid om ongeveer 1Gb (jawel) op te nemen en dat met een bijzonder hoge snelheid, naar eigen zeggen een CD per seconde (!). Daar heb ik overigens geen eigen ervaringen mee.
Link naar reactie
NetMD en HighMD kunnen op de computer worden aangesloten via USB en HiMD kan worden gebruikt om naast muziek ook computerdata op te slaan met een snelheid van 2mb/sec. [quote:196bbf4b95="eduard33"]ik vind die MD's vet goed! ik heb MD's liggen van 7 a 8 jaar geleden en ze draaien nog steeds zonder enig verschil met 8 jaar terug! ik zal zelf moeten knutselen denk ik... :-?[/quote:196bbf4b95] Vreemd, ik heb hier minidiscs liggen van enkele maanden oud en ze draaien nu al niet meer goed - er zijn steeds stiltes in de liedjes te horen.
Link naar reactie
[quote:fbfbad5476="iack"]Maar zijn voor die HiMd en NetMD apparte apparaten? Of moet die functie dan op je MD-recorder zitten? Ik ben dus op zoek naar zo'n appart aparaat, die je dan in je computer kan schuiven.[/quote:fbfbad5476] Of dat soort apparaten bestaan weet ik niet maar het lijkt me nogal zinloos omdat je een md-drive via de usb-poort op de computer kan aansluiten.
Link naar reactie
[quote:941823aa6e="computerbacterie"][quote:941823aa6e="iack"]Maar zijn voor die HiMd en NetMD apparte apparaten? Of moet die functie dan op je MD-recorder zitten? Ik ben dus op zoek naar zo'n appart aparaat, die je dan in je computer kan schuiven.[/quote:941823aa6e] Of dat soort apparaten bestaan weet ik niet maar het lijkt me nogal zinloos omdat je een md-drive via de usb-poort op de computer kan aansluiten.[/quote:941823aa6e] Ik heb een oude MD-recorder (ik schat zo'n 4 jaar oud) en die kun je dus niet met een USB kabel verbinden. De enige mogelijk die ik heb om zonder kwaliteits verlies muziek over te zetten, is via en SPif (??) kabel. Het enige nadeel is wel dat het soms gebeurt dat de MD de liedjes niet van elkaar splits en je dus handmatig moet aangeven wanneer een nieuw stuk start. Persoonlijk zou ik ook geinteresseerd zijn in een MD drive voor de PC (mits deze niet te duur zijn).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...