Ga naar inhoud

muis/cursor val weg


Aanbevolen berichten

:( even iets anders, ook over een muis ik heb problemen met de muis: af en toe valt de cursor weg, na veel heen en weer geschuif met de muis komt-ie dan weer terug, ergens vanuit een hoek of zo, dat gebeurt, als er wat programma's draaien, ik denk, hoe meer geheugen er wordt gebruikt, hoe meer dat gebeurt. bij een "klein"programma meestal geen of weinig last. e.e.a. kan gekomen zijn na het installeren van een nieuwe monitor (de oude had het begeven), die een hub heeft, die ik heb (volgens voorschrift) heb aangesloten op de PC-USB-2. ook heb ik een externe harde schijf (160MB) op dezefde hub aangesloten, echter, als ik deze schijf afschakel USB eruit) blijft de muis wegvallen. een andere monitor heb ik niet, maar ik heb wel de hub van de monitor afgeschakeld: geen resultaat. ik heb wel twee andere muizen geprobeerd (ook cordless): geen resultaat. ook heb ik de drie muizen geprobeerd op een andere computer (geheel los staand, geen netwerk): zelfde probleem. zo, ikben benieuwd of ik er zonder format c: vanaf kan komen, wie het weet mag het zeggen...
Link naar reactie
heb ik geprobeerd, weet dus waar de cursor blijft, maar daar heb ik niet veel aan, ik wil, die-ie niet verdwijnt (zoals gezegd, na wat heen en weer fietsen heb ik hem weer terug), alleen dikwijls met een selectie, die ik niet heb aangeklikt....lastig hoor, vooral met videobewerking toch bedankt voor de reactie fijne feestdagen! ][/quote]
Link naar reactie
:lol: heb het al (nou ja) gevonden EUREKA wat was het nou? domweg de muismat, die was kennelijk te glad.verwisseld voor een ordinair stuk vrij stroef-maar-toch-glad stuk kartonn (achterzijde van een grote gebruikte envelop) et voila: nothing on the hand - mooi toch? intussen bedankt voor het meedenken en een goeie jaarwisseling met heel veel oliebollen.. dag [url][/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...