Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil een goedkope kleurenprinter kopen om te gebruiken bij een oude Acer computer. Het gaat om een PI met 32 Mb op WIN95. Het geval heeft [b:5b3d53f6c2]geen [/b:5b3d53f6c2]USB. Vraag is wat voor printer ik moet kopen. 1) De meeste printers zullen tegenwoordig een USB aansluiting hebben. Zijn ze echter ook nog gewoon parallel aan te sluiten? Of moet ik een usb-kaartje aanschaffen? Wil dat met WIN95? 2) En hoe zit het met de minimum eisen aan een computer voor een moderne printer; is een PI met slechts 32 Mb nog wel voldoende?
Link naar reactie
[quote:67e9ec1514="911"]Ik wil een goedkope kleurenprinter kopen om te gebruiken bij een oude Acer computer. Het gaat om een PI met 32 Mb op WIN95. Het geval heeft [b:67e9ec1514]geen [/b:67e9ec1514]USB. Vraag is wat voor printer ik moet kopen. 1) De meeste printers zullen tegenwoordig een USB aansluiting hebben. Zijn ze echter ook nog gewoon parallel aan te sluiten? Of moet ik een usb-kaartje aanschaffen? Wil dat met WIN95? 2) En hoe zit het met de minimum eisen aan een computer voor een moderne printer; is een PI met slechts 32 Mb nog wel voldoende?[/quote:67e9ec1514] 1) je zal een paralel printer moeten hebben, W95 ondersteund geen USB 2) Printen zal prima gaan.
Link naar reactie
Thanx. Mediamarkt had ze niet meer. Navraag bij andere zaken leverde op dat Epson nog wel eens een modelletje heeft. Inderdaad gevonden, maar helaas ruim boven de 100 euri. Er schijnt ook een Epson C64 te zijn, wordt wel eens bij bouwmarkten aangeboden. Niet gevonden natuurlijk. Ik beproef nu eerst mijn geluk met een gebruikte HP 843c voor 15 euro. Dank voor alle reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...