Ga naar inhoud

instaleren canonprinter lukt niet


Aanbevolen berichten

:( :( Ik heb een paar weken geleden een Canon all in one ( Smartbase MPC 190) gekocht maar ik krijg hem niet geinstaleerd. Het programma Canon multipasse krijg ik wel geinstaleerd maar hij geeft telkens aan dat de communicatie niet goed is “"geen communicatie mogelijk. Start “MPService” vanuit Services in het configuratiescherm. Vervolgens rechtsklikt u op de StatusMonitor om opnieuw verbinding te maken en probeer u het opnieuw."" Als ik naar "msconfig" zie ik dat de canonprinter gewoon op zou moeten starten, dit heb ik al eens geprobeerd te verzetten maar zonder resultaat. Rechtsonder in mijn bureaublad blijft de rode bal kniperen Hij zit aangesloten op een usbpoort, die waarschijnlijk niet goed geconfigureerd is, weet iemand of dit de oplossing kan zijn en hoe ik die poort evt kan configureren?
Link naar reactie
[quote:dee9e26749="johny"]Ik heb een paar weken geleden een Canon all in one ( Smartbase MPC 190) gekocht maar ik krijg hem niet geinstaleerd. [/quote:dee9e26749] Heb je wel de bijgeleverde Engelstalige [url=http://software.canon-europe.com/software/multipass_suite_for_windowss11732.asp?model=SmartBase%20MPC190]Installation instructions[/url] exact opgevolgd? Daarin wordt de installatie stap voor stap beschreven. Zodat je bij installatie problemen kunt vermelden, bij welke stap het mis gaat. Vermeld ook welk besturingssysteem je gebruikt, en welke Service Pack. [quote:dee9e26749="johny"]Hij zit aangesloten op een usbpoort, die waarschijnlijk niet goed geconfigureerd is,[/quote:dee9e26749] USB1.1 of USB2.0? Heb je dat met andere USB apparaten getest?
Link naar reactie
[quote:37ceeab588="Jelle_GameFreak"]Wat geeft hij bij apparaatbeheer aan? En gebruik je en onboard poort of een losse USB hub?[/quote:37ceeab588] Ik gebruik een onboard usb hub. In apparaatbeheer geeft ie geen printer aan, bij de "ecp poort" printerpoort geeft ie wel een fout aan alsmede een onbekend apparaat. Wat misschien een externe usb hub is Zou de fout in de Bios kunnen zitten? dat ik alleen usb 1,0 heb en dat ik hem op de èèn of andere manier in de bios zou moeten kunnen verzetten? Volgens mij en bovengenoende link heb ik wel usb2.0 Is het misschien verstandig om een andere driver uit te proberen
Link naar reactie
[quote:3a86d2c685="Johnny321"]Verwijder alle apparaten in Apparaatbeheer waarbij een uitroepteken of kruis staat. Start de pc opnieuw op, en installeer de juiste drivers.[/quote:3a86d2c685] IK hem de Canonhelpdesk gebeld en ben perfect geholpen Het was het juist instaleren van een Patch voor windows xp service 2 gedownload en geinstaleerd en ja hoor Mensen bedankt voor de hulp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...