Ga naar inhoud

[Printer] Canon of Epson of HP?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben op zoek naar een nieuwe printer die goed is in fotokwaliteit (bijna niet van normale foto's te onderscheiden) printen. Nou heb ik niet al te veel verstand van printers, maar nu ben ik uitgekomen op een Canon IP5000 en een Epson Stylus Photo R300. Nou zien die er in mijn ogen best goed uit, maar is dat ook zo? Hoe goed is de fotokwaliteit die ze beweren? Of heeft er iemand nog een tip voor een printer (prijs tot ongeveer 200 euro)? Bedank en de groeten, Josteman
Link naar reactie
Ik zou je niet zomaar kunnen zeggen ga voor de ip5000 of de StyluS of voor die of die printer smaken verschillen dat zie je in tv's (Sony, philips etc) bij digitale camera's (Canon, Nikon, Olympus etc...) Ieder merk heeft zo zijn voor en nadelen. Hieronder een linkje naar een printertest met o.a. de Canon ip5000, Epson Stylus c300 zeer interessant stukje http://www20.tomshardware.com/consumer/20041025/index.html Het belangrijkste is wat vind jij belangrijk voor een printer en/of waar ga je de printer het meest voor gebruiken. Dingen zoals papier en inkt-cartridge prijzen, print snelheden, inkt verbruik, design van de printer, formaat van de printer zijn van groot belang om mee te nemen in je afweging.. Een printer kan wel de mooiste prints afleveren maar kost een fortuin aan cartridges en papier terwijl een andere printer misschien net iets mindere afdruk kwaliteit heeft maar stukken goedkoper is in papier en inkt cartridges waar kies je dan voor waar ligt bij jou het zwaarte punt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...