Ga naar inhoud

Welke digitale camera voor €300


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben op zoek naar een nieuwe digitale camera sins de Canon digital ixus gejat is van mij, het hoef niet alle functies te hebben die ze ooit maar verzonnen hebben voor die dingen, als het maar goed Scherp beeld leverd en makkelijk is in gebruik boven de 3 MPixel (of iets van 5Mpixel effcientie zoals de cyber van sony). Is de sony cybershot p100 / p120 wellicht iets? ik zie nou niet echt het verschil tussen p100/p120/p150 behalve de prijs dan
Link naar reactie
De A80 is idd wel een leuke camera, keb er net 1 thuis staan vandaag. Dar draaischerm ben ik zelf niet zo voor omdat dat ook eerder stuk kan gaan. Ook is de 3x optische zoom mager, maar verder wel een kwalitatief goede camera en makkelijk in gebruik. Ik zou niet voor een sony gaan omdat je daar hun eigen dure memorystick kaartjes in moet doen.
Link naar reactie
[quote:ecae6486b5="Comp-Freak"]De A80 is idd wel een leuke camera, keb er net 1 thuis staan vandaag. Dar draaischerm ben ik zelf niet zo voor omdat dat ook eerder stuk kan gaan. Ook is de 3x optische zoom mager, maar verder wel een kwalitatief goede camera en makkelijk in gebruik. Ik zou niet voor een sony gaan omdat je daar hun eigen dure memorystick kaartjes in moet doen.[/quote:ecae6486b5] Ik vind het draaischerm ideaal. Ik heb niet het idee dat het heel snel stuk kan gaan, het is erg degelijk uitgevoerd net zo als de hele camera overigens. De opvolger van de A80 is overigens de A95 ook met draaischerm maar dan met 5 megapixel. Wat ik overigens ook ideaal vind is dat er gewoon oplaadbare penlites in kunnen.
Link naar reactie
[quote:d61b8d36de="Vunce"] Niet moeilijk doen, Canon Powershot A** kopen ! Komt bijna overal als beste uit de test. [/quote:d61b8d36de] De Nikon Coolpix wint het ook wel 's van de Canon Powershot. En niet te vergeten de Sanyo Xacti, bij de Harense Smid zag ik die laatst staan voor 169 euro (3MP, 3x optical zoom). http://www.zdnet.nl/dossiers.cfm?id=37617&eid=33248
Link naar reactie
[quote:5921140dda="Vunce"]Niet moeilijk doen, Canon Powershot A** kopen ! Komt bijna overal als beste uit de test.[/quote:5921140dda] :D A95 word het van http://www.digicamshop.nl/ :-? bij de andere winkels kloppen die prijzen niet die op tweakers.net staan bijna allemaal duurder dan dat daar word weergegeven, en bij digicamshop heb je er nog 128MB bij ook 8) voor een toch lage prijs. Nu even kijken wat voor een lader en of er een hoes bij geleverd word :wink:
Link naar reactie
gefeliciteerd met je toekomstige aankoop :lol: Ik denk dat je geen :evil: lader en geen :evil: hoes erbij krijgt. Als je het op prijs stelt : check of je een NL handeiding erbij krijgt. Als je een duitse koopt enn je wil een NL handleiding dan ga je die moeten kopen bij canon.nl Over het draaischerm, ik heb hem nog steeds niet stuk gekregen :lol: Lekker makkelijk hoor, bijvoorbeeld, over lange mensen heen mooie fotos maken. Ik zelf heb een hema lader gekocht voor digi's en hema batterijen (die doen het goed, alleen lopen gevoelsmatig wat sneller leeg). Ik heb ook UniRoss en die gaan langer mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...