Ga naar inhoud

XboX aansluiten op de computer


Aanbevolen berichten

[quote:565eb3048f="Comp-Freak"]Hij wil het beeld van de xbox op zn pc monitor zien. Daarvoor moet je gewoon het signaal van de xbox (gele tulpenstekker) aansluiten op de video in van je pc en dan real-time capturen. Kost wel veel processorkracht denk ik.[/quote:565eb3048f] Klopt inderdaad ben weer wazig :D Dat het veel van mijn cpu kost maakt niet veel uit die is toch sterk genoeg. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet aansluiten. De grote zwarte stekker van de XboX is het zelfde als van mijn DVD speler voor mijn tv. Alleen heb ik niet zo`n aansluiting op mijn pc. Wel heb ik een verloop stekker bij mijn XboX maar dat zijn drie draden. Met iderdaad een gele. Op google vind ik alleen dingen over modden en verbouwen.
Link naar reactie
als die gele een gewone RCA male tulp is dan prop je hem gewoon in je video in en klaar is kees, waarschijnlijk heb je ook nog een rooie en een witte, ik weet niet waar het geluid vandaan moet komen, maar die moeten wel ergens aangesloten worden. Als het geluid uit je pcboxen moet komen douw je die in je geluidskaart in de line in. Weet niet of je een geluidskaart heb met tulpies of met 3,5mm jack, anders moet je misschien ff een verloopje gebruiken.
Link naar reactie
[quote:da2300a741="laurensbot333"]De grote zwarte stekker van de XboX is het zelfde als van mijn DVD speler voor mijn tv. Alleen heb ik niet zo`n aansluiting op mijn pc. Wel heb ik een verloop stekker bij mijn XboX maar dat zijn drie draden. Met iderdaad een gele.[/quote:da2300a741] De zwarte waar jij het over hebt is een scartkabel. De gele, is de tulpstekker. Die worden standaard geleverd. Ziet er namelijk uit als een tulp :wink: [quote:da2300a741="laurensbot333"]3,5mm jack dat snap ik niet[/quote:da2300a741] Dit formaat zit ook op walkmans. Zijn kleine dunne stekkertjes. Hopelijk was dit duidelijk voor je. groet!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...