Ga naar inhoud

niet opstarten pc


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen, mn pc start soms niet op zelf geen beeld, na een paar keer uit en aan te zetten loopt hij weer. Zet pc aan, groen lampje op monitor gaat branden , melding "no signal input" lampje wordt weer geel , pc dood. op de harde schijf en moederboard na is alles al eens uitgewisseld. Asus p4pe moederboard. 2 x 512 mb geheugen maxtor harde schijf fx 5200 grafische kaart plextor brander nec dvd brander xpsp2 heeft iemand enig idee???????
Link naar reactie
Defecte voeding?? Een defecte of overbelaste voeding kan dit probleem zoals jij het beschrijft veroorzaken. Koppel eens alles los van de voeding, behalve je harde schijf en je moederbord. Werkt het nu nog niet koppel dan je harde schijf ook los en kijk of je de bios ziet opstarten. Werkt het wel, koppel dan steeds weer 1 apparaat tegelijk aan en kijk waar het schip strand. Lone
Link naar reactie
De voeding is het niet , deze is al vervangen voor een Enermax voeding. Ik zit zelf te denken aan harde schijf of moederboard. ik zie nu de bios niet opstarten als hij weigert, kun je me vertellen of als de harde schijf het probleem zou zijn of dan de bios ook niet opstart?? ( ik heb namelijk nog niemand gevonden die me precies uit kon leggen hoe de opstartprocedure is) ik kan de harde schijf namelijk wel wisselen maar het vervelende is , dat hij het weken goed doet en dan weer dagen achterelkaar opstart problemen geeft.
Link naar reactie
is ook al gebeurd, alles is al veranderd in de loop van tijd, behalve hardeschijf en moederboard niet. hij komt trouwens na een aantal keer niet willen starten , na de start in de bios terecht met de melding dat de cpu zettings niet goed staan, hiervan weet ik zeker dat het goed staat , ik verander dan ook niets meer, (wel al eens geprobeerd) en hij satr gewoon weer op, voor zolang het duurd
Link naar reactie
"hij komt trouwens na een aantal keer niet willen starten , na de start in de bios terecht met de melding dat de cpu zettings niet goed staan, hiervan weet ik zeker dat het goed staat , ik verander dan ook niets meer, (wel al eens geprobeerd) en hij satr gewoon weer op, voor zolang het duurd" Bij mij trad dit zelfde verschijnsel op omdat de drukknop waarmee je de computer opstart af en toe bleef hangen. Wrijving tussen knop en de kast. Verholpen met een beetje teflon spray. De knop kan ook echt stuk zijn. Dan zou er een nieuwe in moeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...