Ga naar inhoud

printen via bluetooh adapter


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds kort een bluetooth-adapter op mijn printer zitten. Hiervoor heb ik op een usb-poort een bluetooth adapter zitten en bij mijn printer staat een ontvanger (conceptronic) welke het bluetooth-signaal omzet in een usb-signaal naar mijn printer (canon i865) Wanneer ik nou iets wil printen duurt het ten eerste al vrij lang voordat de pagina is afgedrukt. Maar dit zal wel komen door de lagere snelheid van de bluetooth verbinding neem ik aan. Ten tweede, en dat vind ik wel hinderlijk, krijg ik bij elke afdruk een bericht van de statusmonitor dat de printer niet reageert. Dit is een beetje vreemd want de printer werkt gewoon goed. Ik krijg nou echter niet meer door hoe het zit met de inketvoorraad. Zonder de bluetooth-adapter werkt de statusmonitor gewoon goed. Ik heb wel de mogelijkheid om de statusmonitor compleet uit te schakelen maar ja dat vind ik geen oplossing. Het lijkt erop dat de printer geen informatie meer terug kan sturen naar de computer. Weet iemand hier een oplossing voor?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...