Ga naar inhoud

ASUS 1604P DVD-RW wil niet samenwerken met AOpen CD-ROM


Aanbevolen berichten

Zojuist mijn oude Sony CRX-140E omgewisseld voor een ASUS DL DVD brander. Alles lijkt in eerste instantie goed te gaan echter: - audio cd's worden niet afgespeeld in digitale modus. Foutmelding (schijf vuil/beschadigd & code c00d0fac). Schakel ik over op analoog dan is het probleem verholpen. Mijn oudere AOpen speler speelt echter probleemloos in digitale modus af??? - de bijgevoegde NERO cd wil maar niet installen vanuit mijn nieuwe drive. Foutmelding (kan entrypoint van procedure C niet vinden in DLL-bestand USER32.dll) Bestandje slepen vanuit de windows verkenner & daarna branden werkt verder prima... Ik kan geen specifieke ASUS driver vinden die geinstalleerd zou moeten worden, XP herkent de drive vanzelf na het opstarten. HD 1&2 = primary master & slave. Beide in DMA mode. DVD-RW & CD-R = secundary master & slave. Beide in DMA mode. Firmware 1.14 = meest up-to-date versie 19/12: inmiddels al iets verder; als ik de cd-rom los haal en alleen de dvd brander aansluit werkt alles prima. Toch nog even met master/slave settings stoeien. Anders wellicht combinatie veranderen (HD1+CR-ROM en HD2+DVD). Kan dat? :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...