Ga naar inhoud

vastlopen pc na plaatsen van cd in dvd-speler of cd-brander


Aanbevolen berichten

Als ik een cd in m'n speler doet gaat hij draaien en op een gegeven moment staat de pc helemaal vast. Muis toesenbord alles dus, rest alleen nog een harde reset en als de cd er dan in blijft zitten doet hij het gewoon normaal. systeem : P4 3.0 Ghz 512 Mb Asus P4P800 DeLuxe Hitaci 80 Gb Gforce 2 MX Dvd speler LiteOn Brander Fuijutsi siemens 4x Hij heeft dit nooit gedaan! Wie heeft er een idee?
Link naar reactie
[quote:8b59367738="Rene Hersbach"]Als ik een cd in m'n speler doet gaat hij draaien en op een gegeven moment staat de pc helemaal vast. [/quote:8b59367738] Als je die pc opstart van een [url=http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm]Win98 bootdisk,[/url] kunnen dan nog wel cd/dvd's worden gelezen. Kan er nog wel opgestart worden van de dvd-speler en cd-brander, met de WinXP- of een [url=http://www.knoppix.net/]Knoppix cd?[/url] En als je Windows XP opstart in veilige modus?
Link naar reactie
Dat is helemaal mooi! :( probeer in veilige modus op te starten-na selecteren van de optie veilige modus pc start door en start dan gewoon opnieuw op. Bij een 2e poging met netwerkmogelijkheid hetzelfde selecteren Hd activiteit Hd stopt en pc start opnieuw op. selecteer ik normaal opstarten is er geen vuiltje aan de lucht en start hij gewoon door. Rara?
Link naar reactie
Dat probleem heb ik ook met mijn Medion PC. Heb jij die ook soms? En het maakt niet uit of ik die cd/dvd in de bovenste of onderste stop. Daarnaast is het ook zo dat als de pc gewoon opstart met de cd/dvd in de betreffende dvd station hij wel gelezen kan worden. Ik heb ook wel eens gedacht dat het een koeling probleem was. Als ik namelijk in koude (ochtend) de cd/dvd er in stop dan werkt het gewoon, overigens ook niet altijd. dus ik ben zeer benieuwd hoe we dit gaan oplossen.
Link naar reactie
Ja, wij zitten idd met hetzelfde probleem, zal het eens proberen of het met een koude start beter gaat. Als iemand suggesties heeft !!!! Met warmte zeg je? Mijn kast is constant zo rond de 40 graden cpu iets hoger. lijkt me niet echt te hoog toch, en daar komt nog bij dat het eigenllijk vrij plotseling is ontstaan. eerst ging het nooit fout. En dat opstarten in veilige modes niet meer kan vind ik ook heel vreemd.
Link naar reactie
Ik heb zojuist mbm5 gedownload en geïnstalleerd. ik moet kiezen voor een type en merk moederbord, maar ik weet niet hoe ik daar achter kom. Waar kan ik dat vinden? Dan nog: moet ik verer iets speciaals instellen in mbm5 om de temp te zien? De sensoren staan allemaal op nul, dus dat lijkt me niet goed. Kun je me helpen hoe ik dat moet configureren? bvd (bij voorbaat dank)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...