Ga naar inhoud

duron 1200 200 euro waard?


Aanbevolen berichten

Is deze pc zon 200 euro waard?: Amd Duron 1200 40 Gig Maxtor harde schijf Geforce FX 5200 videokaart 512 mb DDRAM geheugen 4 speed dvd rewriter 40 speed cd speler Creative 5.1 soundkaart 17 inch monitor Logitech toetsenbord en muis 3D sound speaker set Preciezere gegevens heb ik vooralsnog niet (kan altijd vragen natuurlijk:)) Zou deze pc ook UT 2003 goed kunnen draaien en nieuwere spellen (NfSU 2 bijv.) op lagere kwaliteit goed kunnen draaien?
Link naar reactie
Voor een hoop spellen is hij echt te licht om fatsoenlijk te spelen, vooral zware zoals bijv doom3. Of hij 200 euro waard is, mwa denk het wel... cpu: 20 schijf: 30 graka: 30 ram: 30 dvdrw 30 (je hebt voor 70 euro een 16 speed nieuw dus 30 voor zoiets lijkt me redelijk) cd speler: 10 soundkaart: weet niet precies welke je bedoelt, monitor ook te weinig specs logitech tobo en muis? welke dan? speakers heb ik ook niet genoeg info over.
Link naar reactie
[quote:a1da478f0d="De Hupie"]Is deze pc zon 200 euro waard?: Amd Duron 1200 40 Gig Maxtor harde schijf Geforce FX 5200 videokaart 512 mb DDRAM geheugen 4 speed dvd rewriter 40 speed cd speler Creative 5.1 soundkaart 17 inch monitor Logitech toetsenbord en muis 3D sound speaker set Preciezere gegevens heb ik vooralsnog niet (kan altijd vragen natuurlijk:)) Zou deze pc ook UT 2003 goed kunnen draaien en nieuwere spellen (NfSU 2 bijv.) op lagere kwaliteit goed kunnen draaien?[/quote:a1da478f0d] PC schat ik op 180-190 euro qua waarde. Of UT2003 er goed op draait weet ik niet. Nieuwe spellen draaien er niet op, daar is de CPU te langzaam voor.
Link naar reactie
Is deze pc wat beter: een amd 1800+ moederbord msi k7T266pro2 geheugen 384 mb 20 gb harde schijf met windows xp proffesional boxen van trust 24x10x40 cd brander 20x cd speler geforce 2 64 mb En hoeveel is deze pc ongeveer waard? Of hebben jullie meer gegevens nodig? Btw, ik heb wel genoeg geld, maar ik wil gewoon een goedkope pc waarmee ik het liefst ook nog ut 2003 redelijk ook mee kan spelen (tsja, je bent Nederlander of niet hè). Ter vergelijking, mijn (vaders) huidige laptop (zie sig) wil eigenlijk net niet. Kleine levels willen nog wel redelijk (als laptop niet te heet word) maar de grote levels als magma willen niet meer.
Link naar reactie
@Plextor, ik denk niet dat die aangegeven pc van jou ut 2003 beter zal draaien dan eerstgenoemde pc van mij. Mijn budget is maximaal 150 euro denk ik, liefst rond de 100 (voor kast alleen, maar met randapperatuur mag ook). Zoals ik al eerder zei wil ik er redelijk ut 2003 op spelen. Dat betekent dus 2ehands. De 2 pc's die aangaf zijn dan ook beide van markplaats. Ik wou es kijken hoe mensen reageren als ik niet al te hoog bied op hun pc's, misschien dat ze niet veel verstand van computers hebben (iig minder dan mij :wink: ) en dan ze hun pc wel willen verkopen voor die prijs. Voorwaarde is wel dat de pc's beetje in de buurt zijn, wil geen computer uit Limburg ( ik woon in groningen), dat ie het een maand doet en dan veel geklooi hebt. Ik heb ook niet direct een pc nodig maar als er een mooie tussen zit die ik voor een leuke prijs kan krijgen, ben ik wel geïntreseerd.
Link naar reactie
[quote:0f347bb5bc]dat ie het een maand doet en dan veel geklooi hebt [/quote:0f347bb5bc] Via marktplaats heb je natuurlijk totaal geen garantie, en voor 100 euro kan je natuurlijk erg weinig verwachten van een pc... Mss een P3 van 500 mhz, 256 SDRAM, 20 GB en een TNT2 kaartje of zo... Mensen zijn vaak niet gek, en weten ook vaak wat ze weg doen, je kan soms mooie koopjes hebben op marktplaats, maar goed, er zijn natuurlijk altijd mensen die meer kunnen en zullen bieden...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...