Ga naar inhoud

Externe harde schijf aansluiten


Aanbevolen berichten

Ik heb een Maxtor Onetouch 200gb externe usb/firewire schijf in de bestelling staan. Daar zit een adapter bij voor de stroomvoorziening. Ik heb aan mijn pc een schakeling zitten dat met een druk op de knop alles aangaat (printer, scanner, speakers, monitor, switch. Voor de systeemkast moet ik na het inschakelen van de stroom nog even op het knopje drukken). Is het nu verstandig om de schijf daar ook in op te nemen, of is het beter om deze altijd onder spanning te laten staan? Scenic20
Link naar reactie
[quote:2aca71c694="scenic20"]Ik heb een Maxtor Onetouch 200gb externe usb/firewire schijf in de bestelling staan (..) of is het beter om deze altijd onder spanning te laten staan? [/quote:2aca71c694] Het lijkt me geen probleem om de externe harde schijf tegelijk uit te schakelen met de pc. Echter zo een externe harde schijf kan constant onder spanning staan. Zie ook deze review http://reviews.designtechnica.com/review1084_main5428.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...