Ga naar inhoud

Vreemde tekens printer


Aanbevolen berichten

Ik krijg mijn HP 695C onder Win XP Pro niet goed geïnstalleerd. Via Start-Instellingen-Printers en faxapparaten voeg ik de printer toe. Zodra ik een tekst wil afdrukken (of een testpagina) krijg ik bovenaan de pagina een rij met allerhande tekens. De printer blijft hier eindeloos mee doorgaan (tot het moment dat ik natuurlijk de printer uit zet ;) ). Heb al een paal maal de printer verwijderd en vervolgens weer toegevoegd maar probleem blijft bestaan. Ook als ik de printer aansluit op de printerpoort van de router (Sweex) onstaat bovenstaand probleem. Iemand een idee?
Link naar reactie
[quote:4ef2b7ba7a="tomvdlee"]Zijn er voor de HP695C geen aparte drivers voor XP op de HP site te vinden? Gebruik je de standaard XP driver? Heb je wel de goede printerkabel? Volgens mij heb je voor die HP printer een bidirectionele kabel nodig.[/quote:4ef2b7ba7a] Verwacht dat het gewoon opgelost moet zijn na de stroom er 1 minuut af gehad te hebben en een reboot van de PC. Het wachten is op reactie van de topic starter.
Link naar reactie
[quote:fc3e611f04="JBS"][quote:fc3e611f04="tomvdlee"]Zijn er voor de HP695C geen aparte drivers voor XP op de HP site te vinden? Gebruik je de standaard XP driver? Heb je wel de goede printerkabel? Volgens mij heb je voor die HP printer een bidirectionele kabel nodig.[/quote:fc3e611f04] Verwacht dat het gewoon opgelost moet zijn na de stroom er 1 minuut af gehad te hebben en een reboot van de PC. Het wachten is op reactie van de topic starter.[/quote:fc3e611f04] Des te meer mogelijkheden om het probleem eventueel opgelost te krijgen des te beter is het lijkt me.
Link naar reactie
Probleem opgelost! Heb nogmaals de printer geïnstalleerd (volgens het 'stappenplan' op de site van hp). Mogelijk werd het probleem veroorzaakt doordat ik de kabel had aangesloten (parallelle kabel, geen usb) en daarna de printer aanzette. Ik heb nu eerst de printer (en pc) aangezet en daarna de printerkabel aangesloten (was overigens in de veronderstelling dat alleen usb op die manier aangesloten mocht worden). Anyway, testpagina is ok, dus het werkt. Vreemd genoeg is de printer nu als een 690c ipc 695c geïnstalleerd, maar dat mag de pret niet drukken. Thx voor jullie tips in ieder geval.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...