Ga naar inhoud

problemen met branden dvd's


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd lukt het ons niet meer om gedownloade filmpjes en dergelijke op dvd te branden. We gebruiken een freecom externe dvd brander en (legale) versie van Nero(nieuwste met alle updates). In het begin ging het heel erg goed, maar nu mislukt elke dvd die we branden. de volgende fouten komen we tegen: diagnostic error, closing error, unable to scan disc. Deze error's kan ik nergens op de site van nero vinden. Wie kan mij helpen want dit kost telkens een dvd'tje. Graag een versimpelde uitleg van eventuele oplossing, ben geen computergenie. :D
Link naar reactie
Ik gebruik verschillende soorten dvd's. Met deze dvd's lukte het eerder ook gewoon om dvd's te branden dus daar kan het niet aan liggen. Ben geen computergenie, maar weetr nog net wel dat sommige geen dvd- of + kunnen branden. Aan sp2 kan het niet liggen want die hebben we nog niet geinstalleerd. Geeft tot nu toe bij teveel mensen in mn omgeving grote problemen,
Link naar reactie
Ik heb ook een jaar geleden ofzo van de 1 op de andere dag problemen gekregen met nero, kon geen dvd's meer goed branden (lead out error bij IEDERE dvd... :-? Sinds die tijd gebruik ik recordNowMax van Stomp en nooit meer problemen gehad, misschien zou je dat dus kunnen proberen (en eerst even met een rewritable branden zodat je niet nog meer verknald).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...