Ga naar inhoud

PDA syncen met 2 keer outlook??


Aanbevolen berichten

Heren / Dames, De situatie is als volgt: thuis een server met Exchange 2003 staan en clients met XP en Outlook 2002/2003. PDA (Dell Axim5) wordt dagelijks gesynchroniseerd. Op mijn werk gebruik ik een laptop en Outlook 2003 voor mail, agenda en taken. Aangezien mijn agenda thuis van invloed is op afspraken op mijn werk en andersom zou ik de agenda/takenlijst van huis ook in m'n outlook op mijn werk willen hebben en andersom. Kortom: agenda en taken moeten zowel thuis, als op de PDA als in outlook op m'n werk staan. Hoe is dat het makkelijkste te bewerkstelligen? Mogelijkheden waar ik aan zat te denken: 1. USB sync kabel aanschaffen en middels PDA syncen (PDA wordt dat het overbrengstation zeg maar -> ik weet niet of dit demeest stabiele omgeving is?) 2. Ik kan middels OWA beide Exchange servers bereiken -> welke mogelijkheden biedt dit 3. M'n werk is middels een VPN verbinding te bereiken -> welke opties biedt dit?? Ben heel benieuwd naar de reacties. Bij voorbaat dank!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...