Ga naar inhoud

Crazy cd-rom speler


Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen, De cd-rom speler van onze internet pc is gek geworden! Hij gaat soms gewoon open en even later weer dicht! Zonder dat er een cd in zit. Er is geen enkele regelmaat te vinden in het openen en sluiten van de cd-rom speler. soms blijft hij een uur dicht en soms gaat hij in 1 min 6x open en dicht. Het gaat hier om een: Pentium II 350 Mhz Windows ME 64 Mb geheugen Creative CD3231E UC101 (CD-Rom) Samsung CD-R/RW SW-208B (CD-Rewriter) een oud beestje van 8 jaar oud dus. het probleem is alleen bij de creative-speler. de samsung blijft gewoon netjes dicht. Ik dacht dat het werd veroorzaakt door virussen en/of spyware maar dat is niet zo. Na updaten van, en scannen met Ad-Aware en AVG 6 Free edition, blijft het probleem nog steeds. wie kan me helpen??
Link naar reactie
Probeer eens Hitman Pro, een fantastisch programmaatje om alle troep eraf te halen. Heb zelf NAV, Ad-Aware en Spybot op, maar Hitman Pro heeft nog eens 3 extra spyware kunnen vinden. Hitman Pro is een soort scriptprogramma dat o.a. NAV, Ad-aware, Spybot en nog een aantal andere spyware/malware pogrammaatjes achter elkaar laat draaien en updates afhaalt van het internet. Het werkt perfect. Het kan natuurlijk ook een ordinair hardware probleem zijn.
Link naar reactie
Ik heb nog een keer CWS Schredder, Ad-Aware 6 en AVG 6 ge-update en laten scannen, via de computertotaal-site heb ik ook eindelijk een werkende versie van Spybot Search & Destroy 1.3 gevonden! Die heb ik ook ge-update en laten scannen. toch nog meer spyware gevonden! Hitman pro kan ik niet gebruiken, want op de site staat dat het allen onder windows 2000 en XP werkt. en ik ga nu een hijackthis-log plaatsen. Wat kan ik nog meer proberen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...