Ga naar inhoud

Welke KVM switch


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil twee computers tegelijk bedienen door middel van een KVM switch. Welke werkt goed en is betaalbaar. Ik heb een exemplaar geprobeerd maar mijn Intellimous werkte daarna te schokkerig. Ook zou ik willen weten of het beter ps2 dan wel usb aansluitingen moet hebben. Heeft iemand advies? Is de Aten 521 wat? Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:dfb81710bd]Ik wil twee computers tegelijk bedienen door middel van een KVM switch[/quote:dfb81710bd] Met een KVM switch kan je niet echt op hetzelfde moment bedienen, je kiest een pc die je op dat moment wil bedienen en kan daarna meteen weer naar de ander switchen, je kan ze dus tegelijk laten werken, maar je kan ze niet tegelijk bedienen.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. Ik wil inderdaad twee computers om en om werken. Heeft iemand ervaring met Switches. Het volgende las ik op GOT: "Verder is ps/2 veel sneller en accurater dan USB voor de muis (200 hz tegenover 120 hz) en moet USB apparatuur gebruik maken van de cpu...iets dat ps/2 niet doet, en LPT/COM apparatuur nauwelijks doet." Dus is usb aansluiting voor een KVM Switch nu beter of juist niet?
Link naar reactie
Ik gebruik al jaren kvm switches met veel plezier....tot het mis liep. Koop je een mooi nieuw draadloos toetsenbord, blijkt opeens de switch er niet goed mee te werken. Kortom, als je er een koopt, goed afspreken dat je mag ruilen. (*lol*...ik heb een kvm switch die je moet bedienen met "scroll lock" toets. Koop ik op hcc beurs dat prachtige logitech toetsenbord (Di Novo), zit die toets er niet op.....tja......daar had ik even niet op gelet).
Link naar reactie
zoals ik al zei is belkin een goed merk, verder kan ik je niet veel meer advies geven. Ik ben geen expert met kvm switches of iets dergelijks. Verder kan je in de winkel vragen met welke toetsen je dat ding bestuurd, of het staat misschien gewoon wel op de site of op de verpakking. En als je een bepaalde toets nodig hebt die je op moderne toetsenborden haast niet meer tegenkomt, zoals dus scroll lock dan moet je gewoon een andere kiezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...