Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn ti 83+ met zwarte com cabel doet het niet op de computer. Ik heb in de bios alle mogelijke compoorten geselecteerd, maar de software (nieuwste versie) detecteerd hem maar niet. Beneden werkt hij echter feilloos. Wat kan ik hier aan doen. De windows instellingen voor de compoort zeggen mij niks, dus deze heb ik gewoon standaard staan. Win xp pro nl sp2 Asrock K7vt4a+ AMD xp 2000+ TI 83+ Zwarte link kabel op compoort.
Link naar reactie
ik zou een grafische rekemachine niet zo snel vergelijken met een handheld (als je daar een pda of pocket pc mee bedoeld tenminste). Ik heb zelf een soortgelijke configuratie, alleen heb ik dan de TI 83 ook met zwarte kabel. Bij mij werkte hij eerst ook niet. Ik gebruikte graphlink voor ti 83, gewoon van ti site gedownload (ander kwam van cd) en toen werkte het wel. Je kan anders ook TI Connect gebruiken, maar daar it geen editor in voor je ti programma's.
Link naar reactie
[quote:577543b384="kid jansen"]ik zou een grafische rekemachine niet zo snel vergelijken met een handheld (als je daar een pda of pocket pc mee bedoeld tenminste). Ik heb zelf een soortgelijke configuratie, alleen heb ik dan de TI 83 ook met zwarte kabel. Bij mij werkte hij eerst ook niet. Ik gebruikte graphlink voor ti 83, gewoon van ti site gedownload (ander kwam van cd) en toen werkte het wel. Je kan anders ook TI Connect gebruiken, maar daar it geen editor in voor je ti programma's.[/quote:577543b384] Okeej, dan zal ik dat nog even proberen. Ik hoef ook niet perse een editor er bij te hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...