Ga naar inhoud

cd/dvd brander brandt met sommige programma's geen cd-rw mee


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal op dit forum. Sinds kort heb ik een probleem met mijn cd/dvd brander. Met nero en de Xp cdwizard lukt het me niet meer om cd-rw's te branden. Hij geeft dan aan dat er geen goede schijf in de brander zit. Ik heb dit met meerdere cd-rw's. Diezelfde cd-rw's kan ik echter wel met bv music cleaning lab branden, op dezelfde pc! Wie kan mij helpen? Alvast bedankt
Link naar reactie
Beste Pextor, Bedankt voor je reactie. De fout zat hem niet in jou optie maar heeft uiteindelijk er wel toe geleid dat ik achter de oorzaak ben gekomen. Ik ging namelijk op zoek in de XP help onderwerpen om de XP brand wizard uit te zetten en dat kon ik maar niet vinden. Zo kwam ik bij de eigenschappen van de brander en daar stond de opneemsnelheid op snelst terwijl het cd-rw schijfjes met een snelheid van 4x zijn. Deze gewijzigd en geprobeerd en het loopt nu als een tierelier. Zowel met de XP wizard als Nero. Toch bedankt dus! By the way, hoe schakel ik eventueel die XP wizard uit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...