Ga naar inhoud

Wat voor muis hebben jullie?


Aanbevolen berichten

Ik denk het. Ik gebruik in ieder geval een trackball (duimbediend). De huidige bedraade trackman van logitech. vind ik een beetje jammer, de trackball van Microsoft ligt nl. veel beter in de hand, en die heeft van die hele handige backward-forward knoppen voor internet. Die knopjes mis ik best wel... Ik heb eerst ook die microsoft gehad, maar die heb ik weer teruggebracht naar de winkel, ongelovelijk hoe snel dat apparaat stof en vuil verzamelde!. als ik intensief met die trackball bezig was, moest ik 3-4 keer per uur de bal eruithalen om de puntjes schoon te maken. De Logitech die ik nu heb maak ik gemiddeld 2 keer per week schoon denk ik. Maar is helaas toch niet zo comfortabel als de microsoft....
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Logitech MX700. Prima muisje die ook een prima reactie tijd heeft tijdens het gamen. Maar....De volgende keer neem ik geen draadloze meer, uiteraard wel nog optisch. Waarom? Omdat ik steeds vaker tegen het probleem aan loop dat de batterijen leeg beginnen te raken als ik iets belangrijks aan het doen ben. Daar wil ik dus vanaf.
Link naar reactie
Een Logitech Trackman Marble Wheel, een muis met zo'n grote, rode knikker die je met de duim bedient, USB, heb 'm al een jaar of 4, dus begint nu we een beetje versleten te raken. Zo'n ding: [img:58fb3cff4f]http://www.logitech.com/lang/images/0/129.gif[/img:58fb3cff4f] Maar dan de oudere witte uitvoering ervan. Heerlijk apparaat, kostte toen wel bijna honderd gulden, maar is het geld meer dan waard. Eerst is het een maandje wennen, maar daarna wil ik ook niks anders meer! Ook fijn bij het gamen. In de kast heb ik de draadloze variant liggen, maar deze is veel te traag in games, en vreet batterijen, dus die ligt een beetje stof te vangen :wink:
Link naar reactie
[quote:a9694d5a25="Kiyoshi"]Logitech MX700. Prima muisje die ook een prima reactie tijd heeft tijdens het gamen. Maar....De volgende keer neem ik geen draadloze meer, uiteraard wel nog optisch. Waarom? Omdat ik steeds vaker tegen het probleem aan loop dat de batterijen leeg beginnen te raken als ik iets belangrijks aan het doen ben. Daar wil ik dus vanaf.[/quote:a9694d5a25] Alsof je muis het enige is dat batterijen heeft :roll: [quote:a9694d5a25="jwspruyt"]Een Logitech Trackman Marble Wheel, een muis met zo'n grote, rode knikker die je met de duim bedient, USB, heb 'm al een jaar of 4, dus begint nu we een beetje versleten te raken. Zo'n ding: Maar dan de oudere witte uitvoering ervan. Heerlijk apparaat, kostte toen wel bijna honderd gulden, maar is het geld meer dan waard. Eerst is het een maandje wennen, maar daarna wil ik ook niks anders meer! Ook fijn bij het gamen. In de kast heb ik de draadloze variant liggen, maar deze is veel te traag in games, en vreet batterijen, dus die ligt een beetje stof te vangen [/quote:a9694d5a25]waar dient die rooie bal dan voor?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...