Ga naar inhoud

Welke nieuwe muis?


Aanbevolen berichten

Als je veel gamed zou ik niet zo snel voor cordless gaan... zwaardere muis door de batterijen, waardoor je iets minder snel kan reageren. Ik zou gewoon voor de MX510 gaan (persoonlijk liever de MX500 maar die is niet meer te krijgen geloof ik). En als je dan toch perse draadloos wilt gaan neem dan die nieuwste lasermuis van Logitech , of de MX700 (gewone of bluetooth versie). Die laatste heb ik meerdere malen gebruikt bij het spelen van spelletjes, maar mijn persoonlijke voorkeur blijft dan toch de MX500 / MX510. Succes!!
Link naar reactie
Dat durf ik niet te zeggen, maar dacht het wel, ookal is dat in mili sec. uit te drukken... (straf me niet te zwaar als ik het fout heb... :cry: ) Voor gamen zou ik persoonlijk gewoon een goede met draad aanraden want het scheelt wel, hetzelfde geld dat CRT beeldschermen nog steeds voor gamers wordt aangeraden ipv TFT schermpjes...terwijl ook dat verschil niet enorm is... Het is gewoon wat je zelf het prettigst vind. De types die ik in mijn vorige post opnoemde zijn gewoon erg prettige muizen, en als je UT.. speelt is snelheid erg prettig. Ik houd mij stug aan een muis met een staartje :wink:
Link naar reactie
Heb sinds 2 weken een MX1000. Hij is wel zwaar maar is heel handzaam! Het opladen is geen probleem want als je zoals ik 10 uur per dag ermee werk en speel, kan hij 3 weken mee zonder opgeladen te worden. Pas na 1 week ging bij mij het eerste van de 3 ledjes uit die de toestand van de accu aangeven. Wel aan de prijs. € 70.- :D joopat
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...