Ga naar inhoud

HotKey's Bij Keyboard


Aanbevolen berichten

Ik heb geen idee waar ik mijn vraag moet plaatsen, maar dat komt wel goed. Ik heb een Tweedehands Compaq Usb toetesnbord op de kop getikt, met enekel hotkey's waarmee een geluids programma te bedienen zijn (PLay, Stop, Next, enz) Mijn probleem is nu, dat het bord automatiosh Windows Media PLayer heeft uitgekozen, en ik wil hem met Winamp gebruiken. :evil: Iemand enig idee hoe dit voor elkaar te krijgen is? Nieuwste Drivers zijn geinstealeerd, daarmee kun je die toetsen niet instellen. Ik ben het register ingedoken, en heb de betreffende key's gevonden, en *vermoed* dat ik de **Scancode** van *play* in winamp moet hebben, en die invoeren. (ipv de scancode van play in Wmp) :roll: Bij voorbaat dank, als iemand raad weet? Bullit
Link naar reactie
Kun je dit niet bij configuratiescherm -> toetsenbord instellen? Ik heb een Microsoft keyboard, ook met zo'n knoppen. Deze werken echter bij WinAmp, EN Windows Media Player Weet je zeker dat je niet beide spelers tegelijk hebt aanstaan? Want als je ze beide hebt geopend, werkt er maar 1 (de eerste die je gebruikte) Probeer anders ALLEEN Winamp te openen, en dan de knoppen te gebruiken.
Link naar reactie
Ik denk niet dat dat lut hoor. Mijn ouders pc heeft ook een toetsenbord met multimediatoetsen, maar ook die werken alleen bij WMP. (deze werkt btw wel in powerdvd) Mijn eigen Logitech wil wel weer met winamp werken. Misschien dat het lukt door winamp als standaard speler in te stellen, maar ik weet niet zo ff waar dat ook al weer moet. Ook vind ik de keuze dan vaag, WMP of uw huidige speler :-?
Link naar reactie
Als je dubbelklikt op een MP3 bestand, wat wordt er dan geopend?? Als het WMP moet je misschien de file association eerst toewijzen aan winamp.... Dit doe je door een willekeurige map te openen Ga naar EXTRA > MAPOPTIES In mapoties kies tabblad BESTANDSTYPEN In de lijst scroll je naar de extensie die je wilt toewijzen aan WINAMP (bv: MP3) Op MP3 1x links klikken, dan zie je aan welke programma dit bestandstype is verbonden. Je kan dit wijzigen door op de knop WIJZIGEN te drukken en dan in die lijst een andere programma te kiezen. Just a thought..... :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...