Ga naar inhoud

Webcam driver (Lectron VU350) gezocht


Aanbevolen berichten

Zou iemand tussen de bedrijven door even willen kijken of de volgende link het bij jullie misschien wél doet? http://www.lectron.co.jp/drivers/vu350_2k.exe Het betreft hier een driver voor de Lectron VU350 webcam. Mocht het lukken (of heb je stomtoevallig de driver in huis), kun je dan even mailen? Bedankt! Michiel van Leeuwen Poortvliet
Link naar reactie
[quote:be8cbd5f41="Turrebo"]Tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen. Er wordt nu in ieder geval op gereageerd... Nu nog iemand die me kan vertellen waar ik die driver vinden kan en mijn dag is weer goed :wink: Grtz Michiel[/quote:be8cbd5f41] als je vind dat je langs deze weg een antwoord wil krijgen voor je probleem. dan is dat niet de weg om twee keer een topic te starten met de zelfde vraag. koop een echte webcam dan weetje zeker dat je support heb van de fabrikant . met drivers die werken met elk OS
Link naar reactie
Ah, een kenner... Goed. Op mijn eerste topic werd niet gereageerd, dus heb ik de formulering wat anders opgesteld om zo meer bekijks te krijgen. De betreffende webcam is overigens niet van mij maar van de buurman, en die is niet zo handig in Googlen. Ik wel, dus ik heb inmiddels het merk en type weten te achterhalen, en ook nog eens de pagina met de juiste drivers. Alleen doet die het niet... Wat is dat trouwens voor een antwoord; 'koop een echte webcam...' ? Ik dacht dat dit forum er was voor en door computerliefhebbers en niet om iemand af te kammen. Maar laat maar zitten, ik merk dat ik van jou geen oplossing kan verwachten, alleen commentaar. Jammer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...