Ga naar inhoud

HELP! asus DRW-1604p 16*(dual-layer)goede aankoop of niet?


Aanbevolen berichten

ik wil een asus drw 1604p brander kopen om films te branden en films van camcorder verder wat cd's met muziek, nu weet ik niet meer of deze nou wel of niet goed is? Ik begin nog maar net met dvd branden maar nou hoor ik allerlei termen? zoals merken dvd's welke kan ik bij de asus gebruiken?media code wat is dit?Wat is het verschil tussen +/- dvd's? zolas jullie zien heel veel vragen wie weet antwoord? Ik gebruik NERO 6 als brandprogramma. WIE KAN MIJ UITLEG GEVEN IN het nederlands A.U.B.
Link naar reactie
de asus is een pioneer, niks mis mee Nec 3500 is ook goed, prijs kwaliteit zeker de BenQ 1620 is ook een hele lekkere DVD+R brander (-R iets minder) beste brandkwaliteit van allemaal en de LG is ook een fijne brander ;) kortom, wat verwacht je van een brander? heb je bit-setting nodig (+R branden als dvd-rom zodat oudere stand aline dvd speler de schijf herkennen)? wil je dvd-ram ondersteuning? Ben je bang voor het gebruik van niet officiele firmware, waardoor je je garantie verliest maar functionaliteit toevoegd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...