Ga naar inhoud

pc dood? :(


Aanbevolen berichten

Ik was net gewoon een spelletje aan het spelen (Half Life 2) en ineens gewoon voemmmmm pc uit :x dus ik denk hmm misschien te warm geworden ik laat m eff uit (heb namelijk in bios temp ingesteld waarbij die uit moet gaan als ie te warm word) dus ik eff dat batterijtje dr uit gehaald, enn paar minuten gewacht, terug erin en pc weer aan, gebeurde vrij weinig, alleen 1 van de ledjes van mijn coolers flikkerde even aan en uit verder niks. ik denk nu aan 2 dingen.. of mijn voeding is dood, want die had al langer kuren met de ventilator die kabaal maakte (maar hij geeft wel nog spanning want mobo lampje brand gewoon..). of mijn processor is om een of andere vage reden toch dood, zou ik wel vreemd vinden want ik heb die pc ondertussen al een half jaar ofzo niet meer aangeraakt qua hardware, en ik had een temp ingesteld in de bios waarbij hij uit moet gaan.. specs: Athlon XP 2000+ (een van de eerste modellen) 512mb geheugen Albatron KX800+ pro moederbord een 80 gig 7200rpm hddtje en een 20gig 5400rpm hddtje Geforce 4 ti 4200 64mb Audigy 2 geluidskaart en een of andere nep brak 300W voeding wat zou het kunnen zijn of hoe kom ik erachter? :(
Link naar reactie
[quote:42c064a53a="ric0209"]nope edit/ niks gaat aan, alleen eff heel kort de ventilator van mijn doorzichtige zijkant, maar de andere ventilators dus ook niet.. het zal toch niet misschien mijn moederbord zijn he? :([/quote:42c064a53a]Alles lijkt erop te wijzen ndat je voeding de geest gegeven heeft. heb je de beschikking over een tijdelijke andere voeding, zodat je kunt testen of daar het probleem ligt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...