Ga naar inhoud

Kopiëren van legale CD lukt niet.


Aanbevolen berichten

Spel Railroad Tycoon 3 heeft 2 CD's. 1 om te installeren en een "play disc" Om zuinig te zijn op CD wil ik niet iedere keer originele cd gebruiken. Kopiëren van dat ding lukt niet goed. Ik heb XP, cd reader is een plextor PX-54TA, de writer is een plexwriter 48/24/48U Branderprogramma + nero 5.5.9.25 (gratis plextorversie) Iemand een tip om wel een reserve te branden. Een manier om het spul zo op machine te krijgen dat er van harde schijf kan worden gespeeld vint ok ook best. B.v.d.
Link naar reactie
[quote:a3c13a34f7="Bosje"]deze komt uit het games forum. Securom beveiliging, kan je met clonyxxl checken Probeer Alcohol, als je brander goede fysieke eigenschappen heeft zal ie hem 100 percent duppen. [/quote:a3c13a34f7] Bedankt! [quote:a3c13a34f7="Bosje"] verder : je mag alleen aan kopie hebben als je het origineel bezit en volgens je andere topic is het van iemand anders :lol: [/quote:a3c13a34f7] Ja en nee. Is van mijn centen betaald en kassa bon ligt bij mij :D
Link naar reactie
Wat betreft het (il) legaal kopieëren plaats ik dit hier even: Je mag volgens de Nederlandse wet MP3's downloaden. Je mag het vervolgens (wederom volgens die Nederlandse wet) zelfs op een CD-tje branden. En dat allemaal zonder de originele CD in het bezit te hoeven hebben. Zie ook: http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/ (met dank aan Jan W) (natuurlijk is er nog steeds een verschil tussen 'legaal' en 'etisch', mja...)
Link naar reactie
Als TS de bon heeft is ie eigenaar.Punt Uit. :lol: Dan mag/kan hij totaal legitiem een copie maken om op zijn eigen PC dit spel te spelen. @TS als je een virtueel CD station aanmaakt en daar een kopie inzet, werkt t dan ook niet ? ( ooit voor mijn jeugd gedaan , maar weet niet precies meer waarmee, prog heette geloof ik VirualCD )
Link naar reactie
Ík heb alcohol120% er op gezet. Images eerst in image directory geplaatst en vervolgens disk 1 geïnstalleerd daarna play disk in het virtual machien: Had het voor de zekerheid op 2 machines geprobeerd. Xp Loopt , 98 niet. Maar goed ik blijf het toch raar vinden dat je een spel niet volledig op HD kan zetten. Zal dus wel tegen illegale verspreiding zijn. Maar goed een simulatie-spel voor simulatie [virtual] cd-drive :wink: Dat ding is nog erg stil ook :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...