Ga naar inhoud

Scanner stopt


Aanbevolen berichten

Mijn scannner ( Canoscan D660U ) wil niet meer gewoon scannen op kleur. Ieder keer als ik nu wil scanen krijg ik de melding " de lamp is te heet en moet afkoelen of de dia_adapter moet eronder of de sheet moet vewijderd worden" Al deze fouten zijn het niet want hij begint met en koude lamp en wil zelfs geen preview doen. Het dia gebeuren is ook oke. Wel scant hij grijstinten ..! Op de site van Canon bestaat de foutmelding niet en ik heb nieuwe drivers. De scanner is op 2 pc's geinstalleerd geweest met dezelfde melding.
Link naar reactie
[quote:15412cf06c="jos_102"]Mijn scannner ( Canoscan D660U ) wil niet meer gewoon scannen op kleur. Ieder keer als ik nu wil scanen krijg ik de melding " de lamp is te heet en moet afkoelen of de dia_adapter moet eronder of de sheet moet vewijderd worden" Al deze fouten zijn het niet want hij begint met en koude lamp en wil zelfs geen preview doen. Het dia gebeuren is ook oke. Wel scant hij grijstinten ..! Op de site van Canon bestaat de foutmelding niet en ik heb nieuwe drivers. De scanner is op 2 pc's geinstalleerd geweest met dezelfde melding.[/quote:15412cf06c] als de scanner op twee pc's . de zelfde melding geeft dan is er wel wat stuk aan de scanner. misschien toch de lamp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...