Ga naar inhoud

Logitech Cordless Desktop MX300


Aanbevolen berichten

Persoonlijk ben ik niet zo van het draadloze, maar dat terzijde. Ik zou je vooral aanraden om nar een winkel te gaan, en daar de muis aan te voelen! Ik vind het nl. heel belangrijk dat een muis goed in de hand ligt. Als een desktopset van 60 euro wel een prettige muis heeft, neem die dan. kijk niet op die paar centen. geef liever 20-30 euro meer uit voor spul dat prettig werkt, dan dat je opgescheept zit met een muis die niet voldoet. ( het geld heb je maar 1x last van, van een goede set heb je jarenlang plezier) En persoonlijk vind ik de microsoft muisen erg prettig, kijk dus ook eens naar een set van microsoft. PS. let ook op dat het toesenbord en muis makkelijk oplaadbaar zijn. goedkopere apparaten willen nog wel eens met losse oplaadbare batterijen werken, reken er dan op dat je nog eens 20-25 euro aan oplaadbare batterijen en lader kwijt bent.
Link naar reactie
Ik heb ook de Desktop MX set en daar zit een prima werkende MX700 muis bij. Ook voor te gamen, er zit geen vertraging in. Ik moet alleen zeggen dat het wel lijkt alsof mijn muis altijd leeg gaat tijdens het spelen van een spel. Om die rede word mijn volgende muis een optische met draad. Ook al heb ik altijd een reserve set batterijen klaar liggen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...