Ga naar inhoud

Hulp bij de keuze van een router


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb thuis een modem met router functie en daarnaast een router. Graag zou ik beide vervangen door een router(draadloos) met ingebouwde modem voor adsl. Thuis heb ik 2 desktop pc's en 2 laptop's bij een LT heb ik een sitecom wirless netwerk kaartje en bij de ander usb dongels van medion. Ik ben nieuwschierig naar de gebruikers ervaringen van jullie. Ik ben dus op zoek naar een oplossing waarbij ik meerdere pc en een draadloos netwerk op kan zetten weet iemand hier wat meer over of weet iemand wat informatie over het opzetten van een goed netwerk een eevoudig boekje of zoiets. :roll: :P Met vriendelije groeten Erik Bos
Link naar reactie
[quote:a09e5fd930="PAPILLION"]Hallo ik heb thuis een modem met router functie en daarnaast een router. Graag zou ik beide vervangen door een router(draadloos) met ingebouwde modem voor adsl. [/quote:a09e5fd930] Ik neem aan dat je bedoeld dat je een modem/router hebt en een accespoint. Er zijn zoals gezegt maar weinig modem/router/accespoints op de markt. Als je een modem/router met los accespoint neemt heb je meer keus ( wat je nu dus hebt). Maar wat is eigenlijk de reden dat je alles in 1 apparaat wilt? Is het bereik niet goed van je WLAN? Geeft de router geen goede bescherming? of wil je gewoon van het extra apparaat af?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...