Ga naar inhoud

scanner md 42666 aldi


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb net een scanner gekocht bij de aldi, als ik de software installeer en de scanner daarna aansluit loopt de scanner vast na 5% scannen van een foto of text. Heb het ook andersom geprobeert eerst de scanner aangesloten daarna de software geinstalleerd, XP geeft gewoon aan dat de scanner geinstalleerd is, Nu heb ik ook nog een laptop staan heb het daarmee ook geprobeert en de scanner doet het zonder problemen, scanner werkt dus. Heb toen de medion lijn maar gebelt voor advies, na heel lang aan de praat te zijn gehouden (15 cent per minuut). komen ze met het volgende advies; je moet de usb poort terug zetten naar 1.1 in de bios, als dat niet lukt dan een usb hub kopen met voeding. In de bios kan ik alleen maar bij de usb poorten disable of enable zetten, verders niets dus. Moet ik nu toch z'n hub gaan kopen? Misschien heeft iemand een idee of dat de oplossing is, of misschien een andere oplossing? Alvast bedankt voor de antwoorden. Teun PS pentium 4 250 mhz. 120 hd 64 mb video kaart
Link naar reactie
[quote:3629abb8aa="teun-0165"] je moet de usb poort terug zetten naar 1.1 in de bios, als dat niet lukt dan een usb hub kopen met voeding. [/quote:3629abb8aa] Dit antwoord slaat nergens op, typisch hellupdesk. USB2.0 aansluitingen zijn gewoon backwards compatible met USB1.1. USB hub kopen met voeding heeft alleen zin voor apparaten die zelf geen eigen voeding hebben. Je scanner heeft toch een eigen netsnoertje? Ik zou het toch ergens in de (TWAIN) drivers gaan zoeken, aangezien ie op dat laptoppie dus wel doet. Volledig deinstalleren van die drivers, rebooten en herinstalleren. Blijft ie trouwens altijd bij 5% hangen? Ook als je voor de laagste resolutie kiest bij het scannen? Het zou ook een geheugenprobleem kunnen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...