Ga naar inhoud

HDD geeft 2x zoveel gebruikte ruimte aan dan ik heb


Aanbevolen berichten

Doe eerst eens ook de verborgen mappen weergeven, en dan eens ik je 'My Documents' kijken. Het kan ook zijn dat je veel herstelpunten hebt (elke keer als je iets installeert een nieuwe). Deze kan je ook verwijderen als je systeem goed draait (bij mij scheelt het nogal). Dit doe je met bureau-accessoires-->schijfopruiming-->C:-->overige opties-->alle herstelpunten behalve laatste verwijderen. Ook je internet-cache legen wil wel eens helpen. Ga gewoon eens opzoek naar (verborgen) mappen waar een absurd groot bestand in zit, of gebruik (na inschakeling weergave verborgen- en systeemmappen) de zoekfunctie om naar bestanden of mappen groter dan bv. 200MB te zoeken. Het moet toch echt ergens zitten... :roll:
Link naar reactie
[b:6364ea0fa9]Fantastisch MELANCHOLY!!![/b:6364ea0fa9] Inderdaad, met bovenstaand prog spit je nèt even wat dieper. Het liet zien dat er gereserveerde ruimte was ingenomen door Azureus (BitTorrent programma) die enkele 'aborted files' toch ergens had laten staan, in Application Data. Hierdoor leek de ruimte bezet maar was ie dus gereserveerd voor grote bestanden die al vlak na download-starttijd zijn gedelete omdat de connectie down was. [b:6364ea0fa9]Dank![/b:6364ea0fa9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...