Ga naar inhoud

Olie, de soorten, welke worden afgeraden ?


Aanbevolen berichten

[quote:0cee30fe68="kid jansen"]zoiets in ieder geval, bij invetten (op welke manier dan ook) zal je wel iets los moeten halen, en over het algemeen vinden fabrikanten het niet leuk als je hun waar uit elkaar haalt. Daarom laten ze bij veel apparaten ook de garantie vervallen als je ze zelf uit elkaar haalt, nou heb je niet echt garantie op een fan, dus zullen ze idd zoiets zeggen als koop een nieuwe[/quote:0cee30fe68] Het is zelfs andersom. Fabrikanten vinden het helemaal geweldig dat jij hun spul uit elkaar haalt. Zijn zij verder van alle garantie-ellende af. jammer word het alleen als ze niet aan kunnen tonen dat jij het open hebt gemaakt. Dit is tevens de reden dat overal van die mooie stickertjes op zitten, op de grens waar voedingen, HDD's en CDdrives open gaan. In feite moet je trouwens wel garantie hebben op een fan. Het is een product waar eventueel veel geld van af kan hangen ( doorgebrande cpu etc), een waar je een bepaalde verwachting van mag hebben qua levensduur. Als een fan het voortijdig gegeeft ( zeg, binnen een jaar) dan zou de winkelier je een nieuw exemplaar moeten geven. Maar ik vraag me ten zeerste af of die de kapotte fan vervolgens naar de fabriek stuurt...
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:2422003740="harmtido"][quote:2422003740="kid jansen"]zoiets in ieder geval, bij invetten (op welke manier dan ook) zal je wel iets los moeten halen, en over het algemeen vinden fabrikanten het niet leuk als je hun waar uit elkaar haalt. Daarom laten ze bij veel apparaten ook de garantie vervallen als je ze zelf uit elkaar haalt, nou heb je niet echt garantie op een fan, dus zullen ze idd zoiets zeggen als koop een nieuwe[/quote:2422003740] Het is zelfs andersom. Fabrikanten vinden het helemaal geweldig dat jij hun spul uit elkaar haalt. Zijn zij verder van alle garantie-ellende af. jammer word het alleen als ze niet aan kunnen tonen dat jij het open hebt gemaakt. Dit is tevens de reden dat overal van die mooie stickertjes op zitten, op de grens waar voedingen, HDD's en CDdrives open gaan. In feite moet je trouwens wel garantie hebben op een fan. Het is een product waar eventueel veel geld van af kan hangen ( doorgebrande cpu etc), een waar je een bepaalde verwachting van mag hebben qua levensduur. Als een fan het voortijdig gegeeft ( zeg, binnen een jaar) dan zou de winkelier je een nieuw exemplaar moeten geven. Maar ik vraag me ten zeerste af of die de kapotte fan vervolgens naar de fabriek stuurt...[/quote:2422003740] Op een fan zit gewoon garantie. Ik heb juist voor m'n hercules R 9700 pro een nieuwe fan moeten bestellen onder garantie. Ze stuurden het hele koelblok en fan op dus da's extra... Het duurde wel lang. En die heb ik nu geolied. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...