Ga naar inhoud

onduidelijke hardware problemen?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik weet het nu echt niet meer! Het is begonnen met dat wanneer ik de pc aanzet, mijn inlogscherm moet krijgen. Dat krijg ik wel maar dat is omdat ik weet dat het er zo moet uitzien. Ik log blind in, start pc opnieuw op. Euvel verholpen. Dacht dat het aan de drivers etc van alles lag, die heb ik geupdate. Alle stekkertjes zitten vast. Blijkbaar zijn 2 geheugenmodules kapot, die zijn er nu uit, ik dacht dat het nu goed moest gaan, maar nog steeds hetzelfde probleem met het opstarten. Zou mijn voeding dan niet meer voor de volle 100% werken, of zou mijn laatste geheugenmodule het hebben begeven?? Help?? :( grtz Yappa p.s. Amd Athlon 1000 Mhz, nu nog 128 mb.. p.s. p.s. mijn systeem is van 2001 zoutie aan het verslijten zijn??
Link naar reactie
Ha JBS, Thanx voor je antwoord. Ik had al langer heel vage problemen (ineens vastlopen en vanalles wat me nu niet te binnen wil schieten). Mijn moederbord (blijkbaar van hele slechte kwaliteit) is gammel geworden. 2 van de 3 geheugenmodules zijn door de mand gevallen met memtest. Aan de software kon het niet meer liggen. (Helemaal alles opnieuw geinstalleerd). En na het verwijderen van de modules heb ik er nog maar een paar keer last van gehad en nu niet meer (van die opstartperikelen). Had gehoord dat wanneer je WIN installeert met brak geheugen, dat je het beste WIN met goed geheugen opnieuw kunt installeren, zodat je er vanaf bent. (zou dat zo zijn??) Maar dat is nu niet meer nodig. Heb ander systeem laten bouwen, een paar componenten uit de oude gehaald, die nu als backupsysteem functioneert. grtz Yappa
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...