Ga naar inhoud

MCE Afstandbediening en OS


Aanbevolen berichten

MCE Afstandbediening en OS Ik heb PCM iets gelezen over Windows MCE en het intreseerde me wel maar ik heb al een pc dus om een compleet nieuwe computer met MCE te kopen is een beetje zonde van mijn geld. Op internet zie ik dat je het OS ook los kan kopen maar hier moet je het afstandbediening los kopen. nu is het zo dat een OEM product op ongeveer twee computers kan registreren dus ik wil op mijn pc en op mijn broers pc MCE instaleren. Nu heeft mijn broer een PVR 250 kan ik niet voor hem alleen een afstandsbediening kopen? hij gebruikt dan gewoon zijn PVR 250 of is dit niet mogelijk? En is de afstandsbediening ook bruikbaar op een computer met Windows XP Professional met een PVR 250?
Link naar reactie
[quote:2eafb4011f="laurensbot333"]En is de afstandsbediening ook bruikbaar op een computer met Windows XP Professional met een PVR 250?[/quote:2eafb4011f] Ik heb zelf de originele MS MCE afstandsbediening. Ik kan die ook gewoon gebruiken onder Windows XP. Voor het bedienen van mediaplayer bijvoorbeeld. Let er wel op dat je een door Microsoft gecertificeerde TV kaart moet hebben wil je van de TV functionaliteit gebruik maken. Deze: http://www.tweakers.net/pricewatch/99135 Ook zijn er eisen aan de videokaart. Ik heb nog geen lijst kunnen vinden met videokaarten die ondersteund worden, maar ik heb 't zelf getest met een GF4 ti4200 128MB en een FX5200, beide werkte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...