Ga naar inhoud

cd-rewriter doet het niet goed


Aanbevolen berichten

Mijn philips cdrw 2400 (brander) doet het niet meer goed. Een tijdje terug kon ik mijn pc niet opstarten al was hij aangesloten. Mijn bios herkent hem en geeft geen fouten aan. Maar bij de splash-screen van windows XP (laadvenster) stopte mijn pc met opstarten en bleef mn pc hangen. Alleen als ik mn brander eruit haalde of uitschakel in de bios, starte mn pc op. Nu heb ik hem weer eens geprobeerd en nu start windows wel op. Mn brander leest ook makkelijk cd's, maar brand nog niet goed. Ik heb cd-rw even laten wissen door nero en vervolgens mp3-tjes erop gebrand. Als ik mn mp3 schijfje beluister op mn mp3 discman hoor ik nog 'oude' muziek dat eigenlijk gewist hoort te zijn en 'nieuwe' muziek. Als ik hem in mn dvd-rom doe zie ik alleen het 'nieuwe' muziek. (dat wat ik erop brande nadat ik mn schijfje had gewist) Mn brander heeft gewoon verkeerd gebrand, denk ik, toch? Is mn brander nu kapot of....
Link naar reactie
[quote:c8492ff830="samertje"]Mijn philips cdrw 2400 (brander) doet het niet meer goed. (..) Ik heb cd-rw even laten wissen door nero en vervolgens mp3-tjes erop gebrand. Als ik mn mp3 schijfje beluister op mn mp3 discman hoor ik nog 'oude' muziek dat eigenlijk gewist hoort te zijn en 'nieuwe' muziek. [/quote:c8492ff830] Gaat het hier om Windows XP met SP2? Om welke versie van Nero gaat het? Heb je ook Volledig wissen rewritable media geprobeerd? En is deze dan leeg volgens je mp3 discman?
Link naar reactie
[quote:3ffb87f6f2="jolo"][quote:3ffb87f6f2="samertje"]Mijn philips cdrw 2400 (brander) doet het niet meer goed. (..) Ik heb cd-rw even laten wissen door nero en vervolgens mp3-tjes erop gebrand. Als ik mn mp3 schijfje beluister op mn mp3 discman hoor ik nog 'oude' muziek dat eigenlijk gewist hoort te zijn en 'nieuwe' muziek. [/quote:3ffb87f6f2] Gaat het hier om Windows XP met SP2? Om welke versie van Nero gaat het? Heb je ook Volledig wissen rewritable media geprobeerd? En is deze dan leeg volgens je mp3 discman?[/quote:3ffb87f6f2] het gaat hier om xp sp2, nero 6. ik ga wel ff probere volledig te wissen en dan kijken of mn spelertje nog mp3tjes ziet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...